‌کارنامه پایش یادگیری دانش‌آموزان سمپاد منتشر شد

تهران (پانا) - کارنامه دانش‌آموزان سمپاد در مرحله دوم پایش عملکرد یادگیری در سامانه پایش به نشانی‌ https://payesh.sampad.gov.ir منتشر شد.

کد مطلب: ۱۴۷۶۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
‌کارنامه پایش یادگیری دانش‌آموزان سمپاد منتشر شد

‌دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان می‌توانند برای دریافت کارنامه و ثبت درخواست‌های تجدید نظر  با وارد کردن کد ملی و انتخاب نام پدر وارد سامانه شوند.

در اجرای سرفصل‌های آموزشی مدارس استعداهای درخشان، ارزیابی از میزان اثر‌بخشی فرایند آموزش و تجزیه و تحلیل عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان این مدارس، فعالیت «پایش عملکرد یادگیری» دانش‌آموزان پایه‌های هفتم، هشتم، نهم، دهم و یازدهم (رشته‌های ریاضی‌فیزیک،‌ علوم تجربی، ادبیات وعلوم-انسانی و رشته‌های مهارتی‌) به شکل هم‌زمان در دو مرحله به صورت حضوری برگزار می‌شود.

نوبت اول آزمون پایش یادگیری دانش‌آموزان سمپاد بهمن‌ماه سال گذشته برگزار شد و کارنامه‌ای که اکنون منتشر شده است مربوط به مرحله دوم این آزمون است که اردیبهشت امسال برگزار شد. 

‌ارتقای کیفیت و بهبود عملکرد آموزشی مدارس استعدادهای درخشان، ارائه بازخوردهای مؤثر و مناسب به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها، مدارس و دانش­‌آموزان در‌خصوص میزان تحقق اهداف یادگیری و ارزیابی عملکرد و میزان اثر‌بخشی آموزش‌ در مدارس سمپاد از اهداف مهم این آزمون است. 

مرحله دوم پایش عملکرد یادگیری دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان طبق برنامه زیر برگزار شد.

دوره اول متوسطه (‌پایه‌های هفتم، هشتم و نهم‌) روز دوشنبه 1403/02/10 ساعت 9 صبح‌ و دوره دوم متوسطه (‌پایه‌های دهم و یازدهم شاخه‌های نظری و مهارتی‌‌) روز سه‌شنبه 1403/02/11 ساعت 9 صبح.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار