‌مدیر کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خبر داد؛

شروع ‌اسکان موقت تابستان فرهنگیان از هفته پایانی خرداد‌

تهران (پانا) - مدیر کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از آغاز پذیرش اسکان موقت تابستان فرهنگیان از هفته پایانی خرداد‌ ۱۴۰۳ خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۵۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
شروع ‌اسکان موقت تابستان فرهنگیان از هفته پایانی خرداد‌

‌مهدی نیک‌فر ضمن تاکید بر برگزاری جلسات توجیهی برای اعضای ستاد و عوامل اجرایی در دهه اول خردادماه امسال در اجرای دقیق اسکان موقت تابستان فرهنگیان اظهار داشت: بازدید از مدارس تحت پوشش طرح و توصیه‌های لازم به مدیر و سرایدار مدرسه در دستور کار است و پس از ارزیابی زیرساخت‌های اجرای طرح اسکان تجهیزات لازم بین مدارس توزیع می‌شود.

وی ضمن ‌اعلام شروع به کار ستاد مرکزی اسکان موقت تابستان فرهنگیان گفت‌: ابلاغ اعضای ستاد اسکان موقت تابستان فرهنگیان استان‌‌ها صادر شده است و برای تقسیم وظایف اعضای ستاد تشکیل جلسه شد.

مدیر‌کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: آغاز پذیرش اسکان موقت تابستان فرهنگیان از هفته پایانی خرداد‌ ۱۴۰۳ است و تعداد ۲هزار و ۲۵۸ مدرسه به همراه ۱۸ هزار و ۵۸۷ کلاس، ۴۲۴ مرکز آموزشی – رفاهی، ۳ هزار سوئیت در ۳۰۰ اردوگاه و ۲ هزار اتاق در ۵۰ پردیس دانشگاه فرهنگیان میزبان مسافران اسکان موقت تابستان فرهنگیان است.

نیک‌فر تعداد مسافران پذیرش شده در تابستان ۱۴۰۲ را چهار میلیون نفر روز خواند و گفت: پیش‌بینی می‌شود میزان پذیرش مسافر و اسکان موقت تابستان فرهنگیان ۲۰ درصد افزایش داشته باشد.‌

به گفته مدیر‌کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش پذیرش مسافر ‌به دو شیوه حضوری و برخط از طریق سامانه Eskan.medu.ir انجام خواهد شد که این امر توسط ۷ هزار و ۲۰۵ نفر عوامل اجرایی ساماندهی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار