اعلام زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه‌های مختلف در مدارش شاهد

پناهی‌روا: تحولات مثبتی در شیوه‌نامه ثبت‌نام مدارش شاهد ایجاد شده است

تهران (پانا) - مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش‌ درباره ‌از ایجاد تحولاتی مثبت در شیوه‌نامه ثبت‌نام ‌مدارس شاهد برای ارتقای هرچه بیشتر و رسیدن به اهداف والای آموزشی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۵۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
اعلام زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه‌های مختلف در مدارش شاهد

‌پیش‌ثبت‌نام پایه ابتدایی مدارس شاهد از اول خرداد آغاز شده و تا 20 خرداد ادامه دارد. همچنین پیش‌ثبت‌نام پایه اول متوسطه اول یعنی پایه هفتم از 21 خرداد آغاز خواهد شد و تا 10 تیر ادامه دارد. پیش‌ثبت‌نام پایه اول متوسطه دوم یعنی پایه دهم از اول تیر آغاز می‌شود و تا 10 تیر ادامه خواهد داشت. پیش‌ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه هم از 1 تا 10 مرداد انجام می‌شود. 

‌تمام پیش‌ثبت‌نام‌ها به‌صورت الکترونیکی از طریق سامانه my.medu.ir انجام می‌شود.‌

زهرا پناهی‌روا در گفت‌وگو با پانا درباره شیوه‌نامه ثبت‌نام مدارس شاهد در سال تحصیلی 1403-1404 گفت: ‌«کلیات این شیوه‌نامه با شیوه‌نامه ثبت‌نام مدارس شاهد سال گذشته یعنی سال تحصیلی 1404-1403 تقریبا یکسان است. سعی کردیم تا این دوره همچون سال قبل باشد اما برای ارتقای هر چه بیشتر و رسیدن به اهداف والای آموزشی تحولات مثبتی نیز در شیوه‌نامه وجود دارد.»

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: «یکی از تحولات‌ مثبت مساله پیش‌ثبت‌نام پایه‌های اول بود که همزمان با ثبت‌نام سایر مدارس ابتدایی کل کشور، ثبت‌نام کلاس اولی‌ها ‌در مدارس شاهد نیز آغاز شده است.‌»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار