امضای تفاهم‌نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با مدارس شاهد

تهران (پانا) - ‌تفاهم‌نامه همکاری میان اداره کل امورشاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان امضا شد.

کد مطلب: ۱۴۱۲۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهم‌نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با مدارس شاهد

‌به گزارش‌‌ روابط عمومی اداره کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش، زهرا پناهی‌روا در این مراسم اظهار کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی یکی از نهاد‌های اصیل انقلابی است، تشکل مردم نهادی که دانش‌آموز در آن جزو ارکان اصلی است. اعتماد خانواده به اتحادیه از نشانه‌های خوبی است که بیانگر این است که اتحادیه انجمن‌های اسلامی کار خود را به نحو مطلوب انجام داده است.

حسین تاریخی، دبیر‌کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در ادامه ضمن تبریک ایام پرخیر و برکت ربیع الاول افزود: ساختار نظام تعلیم و تربیت بر اساس ارزش‌های اسلامی بنا شده است، هر دو مجموعه اداره کل امورشاهد و ایثارگران و اتحادیه انجمن‌های اسلامی کارنامه درخشانی دارند.

مدارس شاهد پیشتاز تحول بنیادین در آموزش و پرورش هستند‌

تاریخی در ادامه افزود: تفاهم‌نامه با مدارس شاهد برای ما اقدام میمون و مبارکی است و با یکدیگر سبد برنامه‌ای خوبی را رقم خواهیم زد.

‌این تفاهم نامه در راستای ایجاد، توسعه و تقویت شبکه دانش آموزی و پشتیبان‌ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در مدارس شاهد اداره کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در سراسر کشور جهت نقش‌آفرینی و فعالیت‌های آموزشی و تربیتی مشترک و اهداف دو مجموعه به‌مدت ۴ سال پس از زمان امضا‌ و در ۴ ماده ‌و ۲ نسخه تنظیم و توسط دو طرف امضا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار