رئیس سازمان مدارس ‌غیردولتی خبر داد؛

ارسال 6 هزار طرح به دبیرخانه جشنواره آفرینو‌

تهران (پانا) - نشست تخصصی اولین جشنواره ملی آفرینو با حضور‌ احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در سالن شهید‌حججی این سازمان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۶۶۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
ارسال 6 هزار طرح به دبیرخانه جشنواره آفرینو‌

‌احمد محمودزاده ‌در این نشست گفت: امیدواریم همگی ما توانسته باشیم از فیوضات و معنویات این روزهای عزیز بهره برده باشیم و در خدمت‌رسانی به مردم بیش از پیش تعجیل کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های خوب مدارس غیر‌دولتی در نظام تعلیم و تربیت کشور اظهار کرد: همگرایی و هم‌افزایی رمز موفقیت هر سازمانی است و استفاده و مشورت گرفتن از صاحب‌نظران در حوزه‌های مختلف آموزشی‌، تربیتی و فرهنگی می‌تواند در پیشبر امور بسیار موثر باشد‌.

محمودزاده برگزاری اولین جشنواره ملی آفرینو را در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دانست و افزود: تا‌کنون 6 هزار طرح در جشنواره آفرینو شرکت کرده‌اند که در گام نخست بسیار قابل توجه است و نشان از اشتیاق همکاران و دانش‌آموزان مدارس غیردولتی در به اشتراک گذاشتن ایده‌های خلاقانه خود با یکدیگر دارد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه اتفاق اصلی، بعد از جشنواره صورت خواهد گرفت، تصریح کرد:‌ بعد از جشنواره هست که باید ابتکارات برگزیده به دیگر مدارس دولتی و غیر‌دولتی تسری پیدا کند و در این راستا باید برنامه‌ریزی‌های جدی صورت گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه کتاب‌های زبان در مراکز غیر دولتی باید متناسب با فرهنگ و الگوی ایرانی اسلامی باشد، تاکید کرد: در این زمینه اقدامات بسیار خوبی در سازمان صورت گرفته است که پس از جلسات متعدد کارشناسی با خبرگان و صاحب‌نظران‌، نتایج آن به‌زودی مشخص می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار