دعوت معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش برای حضور در روز جهانی قدس

تهران (پانا) - حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین پورثانی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس، ضمن اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین از مردم شریف ایران به ویژه خانواده بزرگ آموزش و پرورش جهت حضور پرشور در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۶۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
دعوت معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش برای حضور در روز جهانی قدس

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قریب به 75 سال است که رژیم جنایتکار صهیونیستی ملت مقتدر و مظلوم فلسطین را تحت شدیدترین و وحشیانه‌ترین جنایات قرار داده است و امسال در حالی به استقبال روز قدس می‌رویم که جنایت‌های رژیم صفاک صهیونیستی در غزه و تجاوزعلیه بشریت، بیش از هر زمان دیگری ضرورت تحقق کلام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را بر تمامی جهان اسلام واضح و مبرهن کرده است که فرمود: «اسرائیل باید از بین برود.»

امام راحل آخرین آدینه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند تا جهانیان را متوجه اهمیت دفاع از آرمان فلسطین کنند و ریشه ظلم و زورگویی در دنیا بر همگان شناخته شود. امام خمینی(ره) با درک بالایی که بر مسئله فلسطین داشتند از قدس شریف به عنوان نماد وحدت مسلمانان یاد کردند.

این روزها که زنان و کودکان فلسطینی روزهای سخت و پراندوهی را پشت سر می‌گذارند و قهرمانانه در برابر جنایان رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند، قدرت‌های سیاسی نباید چشم بر این جنایات و نسل‌کشی‌ها ببندند که اگر بیش از این ظلم ریشه بدواند هیچ ملتی در هیچ کجای دنیا امنیت نخواهد داشت. مقاومت بی‌مانند ملت ستمدیده، اما سربلند فلسطین در حالی ستوده می‌شود که عرق شرم بر چهره جهان نشسته و امید است این مقاومت فداکارانه، فردائی بهتر را برای فلسطینیان رقم بزند.

جامعه آموزش و پرورش روز جمعه هفدهم فروردین ماه هم‌پای مردم خداجوی ایران و دیگر آزادی‌خواهان جهان با حضور در راهپیمایی روز قدس، با یاد شهدای مظلوم غزه و سرداران شهید سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و سردار محمد هادی حاج رحیمی و سایر شهدای اخیر در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، به میدان می‌آیند تا فریادهای مرگ بر اسراییل را بلندتر از همیشه فریاد بزنند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار