رئیس سازمان پژوهش در گفت‌وگو با پانا:

انتخابات فرصتی بی‌نظیر برای تمرین مسئولیت‌پذیری است/ دانش‌‌آموزان مشارکتی گسترده در انتخابات داشته باشند

تهران (پانا) - رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت دانش‌آموزان امسال مشارکت بسیار گسترده‌ای در انتخابات داشته باشند و این را یک اقدام بسیار پراهمیت در اداره کشور بدانند.

کد مطلب: ۱۴۶۱۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات فرصتی بی‌نظیر برای تمرین مسئولیت‌پذیری است/ دانش‌‌آموزان مشارکتی گسترده در انتخابات داشته باشند

حجت‌الاسلام علی لطیفی در گفت‌وگو با پانا درباره انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: ما هر آینده‌ای را که می‌خواهیم برای خودمان چه در سطح شخصی و چه اجتماعی ایجاد کنیم، باید یاد بگیریم که در یک زندگی اجتماعی هستیم. در یک زندگی اجتماعی گاهی اقدامات شاید کوچک، اثرگذاری‌های خیلی مهم و پیچیده دارد. انتخابات، یک فرصت بی‌نظیر برای تمرین فهم این مساله است که ما باید مسئولیت خود را به جامعه و آینده جدی بگیریم.

وی ادامه داد: از کنار هم جمع‌شدن تمام رای‌ها اهمیت این موضوع مشخص می‌شود. امیدواریم که دانش‌آموزان امسال مشارکت بسیار گسترده‌ای در انتخابات داشته باشند و این را به عنوان یک اقدام کوچک اما پراهمیت در اداره کشور بدانند.

معاون وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: انتخابات ما به فرهنگیان مدیون است. فرهنگیان اگر پای کار نباشد انتخابات خوب برگزار نمی‌شود. من به آن‌ها خداقوت می‌گویم که پای صندوق‌ها هستند و به برگزاری انتخابات کمک می‌کنند. انشالله به واسطه فهم و درایت مردم بهترین تقدیرها برای کشورمان در این انتخابات رقم بخورد و بهترین مشارکت را هم داشته باشیم. 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار