سخنگوی وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

ابلاغ بیش از 10 مصوبه آموزشی و پرورشی توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 1402

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 1402 با بیش از 10 مصوبه بیشترین همکاری را با این وزارت‌خانه داشته است.

کد مطلب: ۱۴۶۰۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
ابلاغ بیش از 10 مصوبه آموزشی و پرورشی توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 1402

علی فرهادی در گفت‌وگو با پانا در پاسخ به این سوال که کدام نهاد در سال ۱۴۰۲ بیشترین تعامل و کمک را به آموزش و پرورش داشت، اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی قریب به ۱۰ مصوبه برای آموزش و پرورش داشت. مصوبه سمپاد و اساس‌نامه باشگاه دانش‌پژوهان جوان، مصوبه جذب و افزایش کیفیت در دانشگاه فرهنگیان، مصوبه جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان، مصوبه تاثیر قطعی سوابق تحصیلی و ... نمونه‌هایی از این مصوبات هستند. 

وی ادامه داد: واقعا امسال یک سال ویژه بین آموزش و پرورش و شورای عالی انقلاب فرهنگی بود و جای تشکر ویژه دارد از دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس ستاد تعلیم و تربیت که انصافا جهادی پای کار آمدند و آموزش و پرورش را یاری کردند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: خروجی این مصوبات نشان می‌دهد که چقدر وقت در این شورا صرف مسائل آموزش و پرورش شده است. بنده به عنوان یک معلم به نیابت از جامعه آموزش و پرورش کشور از خدمت‌گذاران در شورای عالی انقلاب فرهنگی قدردانی می‌کنم.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار