ساخت فیلم کوتاه «حق به حق‌دار میرسه» در دبیرستان شهید فیاض‌بخش قم

قم (پانا) - فیلم کوتاه «حق به حق‌دار می رسه» با موضوع اهمیت و جایگاه نماز در دبیرستان شهید فیاض بخش ناحیه ۴ قم ساخته شد.

کد مطلب: ۱۴۵۹۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
ساخت فیلم کوتاه «حق به حق‌دار میرسه» در دبیرستان شهید فیاض‌بخش قم

این فیلم کوتاه با محوریت و الگو گرفتن از آیه ۸ سوره مائده و با توجه به اهمیت و جایگاه نماز و تاکید قرآن به اقامه نماز به کارگردانی علی اصغر سلطانی ساخته شده است.

در فیلم، دانش آموز مقید به نماز، جهت اقامه این فریضه الهی اقدام به گرفتن وضو می‌کند که ساعت دانش آموز توسط شاگرد شرّ کلاس برداشته می‌شود و کلاس را با چالش جدی روبرو می کند و در نهایت با کمک سایر دوستان، موضوع با رشادت و از خود گذشتگی دانش آموز شجاع و درسخوان ختم به خیر می شود.

این فیلم با بازیگری دانش آموزان حسین زنجیران، امیرحسین جوهری، سهیل خراسانی، محمد مهدی پیوندی، ابوالفضل حیدری، امیرعلی قبادی، محمد مهدی بهره مندپور، سید محمد امین سجادی، عرشیا شکری کاوه و محمد صالح مرادی ساخته شده و حسین محمدی فر نقش معلم قرآن را دارد.

همچنین امیررضا قاسمی دستیارکارگردان فیلم بوده و سید علی خدادادیان، تدوینگر و ادیتور فیلم، امیررضا قاسمی تصویر بردار و امیر حسین متقی منشی صحنه فیلم بوده و احمد عباسی تدارکات، میلادچاقری هماهنگی و سعیدحاتمی پشتیبانی فیلم را بر عهده داشته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار