وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران‌:

جمعه؛ آیین افتتاحیه همزمان ۱۰۰۰ پروژه آموزشی و تربیتی برگزار خواهد شد

در هفته آینده باشگاه‌ دانش‌پژوهان به‌عنوان خانه نخبگان جوان کشور با حضور رئیس‌جمهوری افتتاح خواهد شد

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش‌ خبر داد جمعه ۱۳ بهمن‌ماه از شهر بشاگرد استان هرمزگان آیین افتتاحیه همزمان ۱۰۰۰ پروژه آموزشی و تربیتی انجام خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۴۴۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
جمعه؛ آیین افتتاحیه همزمان ۱۰۰۰ پروژه آموزشی و تربیتی برگزار خواهد شد

رضامراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش از دهه فجر تا انتخابات گفت: در بازه دهه فجر تا انتخابات، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما تأکید بر کیفیت آموزش و پرورش برای ارتقای شکوه انقلاب است. معلمان همانند همیشه برگزارکننده‌ انتخابات خواهند بود و همانطور که معلمان امانتدار ملت در تربیت فرزندان هستند، با حضور و شرکت خود، امانتدار ملت در رأی و انتخابات نیز خواهند بود. انتخابات فرصت بی‌نظیر نقش‌آفرینی ملت در تعیین اولویت‌ها و مسیر آینده کشور است. من معتقدم هرکسی که دل در گرو اعتلای کشور دارد، در انتخابات شرکت خواهد کرد‌ و انتخابات که تجلی اراده او برای ساخت آینده کشور است را قدر خواهد دانست؛ چرا که انتخابات فرصت بی‌نظیر متمایزکننده ما از همه کشورهای مسلمان و همسایه است که انشالله تمایز آن را حفظ خواهیم کرد.

وی با اشاره به پیام مراسم نواختن زنگ انقلاب افزود: امام پس از ورود به کشور در یکی از مدارس کشور مستقر شد و پایگاه هدایت انقلاب را از مدارس آغاز کرد، از‌این‌رو امروز نیز پیام این مراسم این است که ایران با مدرسه‌هایش به قله خواهد رسید؛ ایران قوی با حرکت مدرسه‌های قوی شکل خواهد گرفت و آثار این بالندگی و شکوه از مدارس نمایان شده‌ است.

صحرایی با اذعان بر برنامه‌های دهه فجر وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: از امروز تا ۲۲ بهمن ‌مراسم‌های متعددی را برگزار خواهیم کرد و به جهت نزدیکی به انتخابات شور انتخابات نیز چاشنی مراسم‌های ما خواهد بود و قله آن نیز مراسم جشن سیاسی دانش‌آموزان در شهرهای مختلف است. ما در تلاشیم تا همانند سال‌های پیشین یعنی دهه ۷۰ و ۸۰، دانش‌آموزان مدارس را آماده جشن انقلاب‌ کنند و یکی از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش نیز تشکیل هر مدرسه یک ستاد برای برگزاری جشن‌های انقلاب اسلامی است. در کنار این ما چندین نمایشگاه به طور مشخص در مدارس استان‌های مختلف نیز برپا کردیم و برنامه ماها نیز که امروز بستر آن توسط مدیر و معاون دانش‌آموزی این مدرسه رونمایی شد، در همین راستا اجرا خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: جمعه ۱۳ بهمن ماه از شهر بشاگرد استان هرمزگان آیین افتتاحیه همزمان ۱۰۰۰ پروژه آموزشی و تربیتی انجام خواهد شد. علاوه بر این طی هفته آینده باشگاه‌ دانش‌پژوهان به عنوان خانه نخبگان جوان کشور با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد و در هفته آتی نیز چندین برنامه از این دست اجرا می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش در پایان خطاب به دانش‌آموزان اظهار کرد: پیام من به همه دانش‌آموزان؛ پسران و دختران آینده‌ساز کشور این است که آینده به دست و توسط شما ساخته خواهد شد. شما باید نقش‌آفرینی را از درون مدرسه تمرین کنید تا آینده باشکوه ایران را بسازید.

خبرنگار: عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار