معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش:

دانش‌آموزخبرنگاران پانا برای تقویت ایمان و امیدآفرینی در جامعه تلاش کنند

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت دانش‌آموزخبرنگاران پانا اول برای تقویت ایمان خود و سپس برای امیدآفرینی در جامعه به‌خصوص برای نسل نوجوان و جوان تلاش کنند.

کد مطلب: ۱۴۱۴۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزخبرنگاران پانا برای تقویت ایمان و امیدآفرینی در جامعه تلاش کنند

محمدمهدی کاظمی در سومین روز از اردوی ملی دانش‌آموزخبرنگاران پسر پانا ضمن تسلیت شهادت دانش‌آموزان در نوار غزه اظهار کرد: این دانش‌آموزان نیز مانند شما الان در کلاس درس باید حضور پیدا می‌کردند که در زیر بمباران‌های رژیم صهیونیستی هستند و این اتفاقی که توسط رژیم صهیونیستی رقم خورد را محکوم می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شما دانش‌آموزان که آینده‌سازان ایران هستید، غیر از اینکه دانش‌آموز هستید، دست به کار اثرگذار می‌زنید و اثربخشی کار شما از این بابت است که جزو موثرترین قشرهای جامعه هستید و تاثیر قلم شما شاید از یک پزشک هم بالاتر باشد.

کاظمی افزود: انتظار ویژه‌ای از شما وجود دارد که در کنار تحصیل، کار خبرنگاری هم می‌کنید. دانش‌آموزخبرنگاران پانا دو موضوع را باید در نظر بگیرید. اول اینکه در راستای تقویت ایمان خود تلاش کنید و دوم اینکه برای امیدآفرینی در جامعه به‌خصوص برای نسل نوجوان و جوان جامعه تلاش کنید چون شما تاثیر زیادی بر نسل نوجوان و جوان دارید.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سعی کنید مهارت‌های مختلف را کسب کنید، گفت: دانش‌آموزان دوره اول متوسطه در دوره مهمی قرار دارند. اهمیت این دوره بسیار زیاد است چون دوره‌ای است که اولا باید مهارت‌های مختلفی را کسب کنید و استعدادهای خود را شناسایی کنید و سپس دست به انتخاب بزنید و انتخابی داشته باشید که آینده شما را تعیین می‌کند چرا که انتخاب رشته و مسیر تحصیلی، آینده شغلی شما را تضمین خواهد کرد.

وی افزود: باید سعی کنید با مطالعه و با استفاده از راهنمایی معلمان و مشاوران در مدرسه، انتخاب رشته خود در پایه نهم را داشته باشید.

کاظمی با بیان اینکه دوره دوم متوسطه به ۲ بخش هنرستان و دبیرستان تقسیم می‌شود، اظهار کرد: مسیر شغلی هنرستانی‌ها از الان مشخص است اما دانش‌آموزان در شاخه نظری باید خودشان را برای ورود به دانشگاه آماده کنند. لذا باید مهارت‌های مختلفی را کسب کنند که خبرنگاری، یکی از آن‌هاست.

کاظمی خطاب به دانش‌آموزخبرنگاران اظهار کرد: خوب درس بخوانید چرا که شما آینده‌سازان ایران اسلامی قرار است باشید و متخصصان مختلف از بین شما به وجود خواهد آمد. علاوه بر علم و دانش در عرصه ایمان و باورهای مذهبی هم خود را تقویت کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار