مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

اجرای جشنواره‌های تدریس، اندوخته‌های دانشجومعلمان را افزایش می‌دهد

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت اجرای جشنواره‌های تدریس، اندوخته‌های دانشجومعلمان را افزایش می‌دهد.

کد مطلب: ۱۳۸۷۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای جشنواره‌های تدریس، اندوخته‌های دانشجومعلمان را افزایش می‌دهد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ علی اسماعیلی در آیین افتتاحیه جشنواره ملی تدریس برتر اظهار کرد: این جشنواره گامی بزرگ در رسیدن به اهداف سند تحول بنیادین است و از آنجایی که معلم به عنوان یک مربی در این سند یاد شده است پس جدیت برای رسیدن به مسیر رستگار شدن دانش‌آموزان، لازمه کار است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: حضور دانشجومعلمان در این جشنواره بی‌شک به اندوخته‌های هنر معلمی‌شان می‌افزاید، امیدواریم این جشنواره با استمرار و کیفیت در سال‌های آینده اجرا شود.

اسماعیلی ابراز امیدواری کرد: در مسیر توانمندسازی دانشجومعلمان، اجرای جشنواره‌هایی از این دست، گام‌های موثری برای رسیدن به اهداف آموزشی خواهد بود.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص جایگاه بلندمرتبه معلمان و دانشگاه فرهنگیان که نگاه عمیق و ژرف ایشان را نشان می‌دهد، تصریح کرد: معلم پژوهشگر، مسلط به فناوری روز آموزش و مساله‌محور و نقادانه از نیازهای آموزش و پرورش است.

گفتنی است؛ دهمین جشنواره تدریس برتر با حضور ۱۸۸ دانشجومعلم منتخب در قالب ۱۸ رشته تحصیلی به میزبانی دانشگاه فرهنگیان استان زنجان در رشته‌های مشاوره و راهنمایی، مشاوره و پرورشی، هنر، آموزش کودکان با نیازهای ویژه، فیزیک، علوم تجربی، علوم اجتماعی، عربی، شیمی، زیست‌شناسی، انگلیسی، ریاضی، جغرافی، تربیت‌بدنی، تاریخ، الهیات، ادبیات فارسی و آموزش ابتدایی در حال برگزاری است.

لازم به ذکر است که اجرای تدریس‌های دانشجویان دختر در پردیس الزهرا(س) و تدریس‌های دانشجویان پسر در پردیس شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار