معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در گفتوگو با پانا:
روابط عمومیها یکی از مراکز مهم ارتباطیِ مخاطبان در هر مجموعه هستند
تهران (پانا) – معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، روابط عمومیها را یکی از مراکز مهم ارتباطیِ مخاطبان در هر مجموعه دانست که میتوانند پایگاهی برای دریافت دیدگاهها و نیازهای واقعی مخاطبان و انتقال آن به داخل آن مجموعه باشند.
اصغر باقرزاده در حاشیه قدردانی از همکاران مرکز اطلاعرسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به مناسبت هفته روابط عمومی، به پانا گفت: «در روزهایی که منسوب به همکاران روابط عمومی است و همچنین در روز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) فرصتی حاصل شد تا دیداری با همکارانمان در روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش داشته باشیم و از تلاشهای آنها قدردانی کنیم.»
وی با بیان اینکه طبیعتاً یکی از مراکز مهم ارتباطی مخاطبان در هر مجموعه، روابط عمومیها هستند، اظهار کرد: «این مراکز و ملجاءها در واقع میتوانند پایگاهی برای کسب نظرات و دیدگاههای مخاطبان، آگاهی از نیازهای واقعی آنها و انتقال این نیازها به مدیریت و دیگر بخشهای مجموعه باشند.»
باقرزاده با اشاره خاص به تلاش ارزشمند همکاران روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: «برنامهها و فعالیتهای بسیار خوب و تاثیرگذاری در وزارتخانه طراحی و اجرا میشود که باید به نحو مطلوبی به اطلاع مخاطبان و جامعه هدف برسد. بر همین اساس، روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش تلاش کرده است که هم نماینده خوبی برای خانواده بزرگ آموزش و پرورش به منظور انتفال دستاوردها و فعالیتها باشد و هم گوش شنوایی برای مخاطبان بیرونی باشد.»
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در ماههای اخیر ارتباطات از طریق پنجره واحد دولت با شرایط بهتری همراه شده است، افزود: «مخاطبان آموزش و پرورش، وسیعترین مخاطبان کشور شامل اولیا، دانشآموزان و معلمان هستند.»
وی گفت: «آموزش و پرورش به طور جدی برای این ۳ گروه مخاطب، درگاهی از طریق روابط عمومی طراحی کرده است؛ به گونهای که همه افراد میتوانند دیدگاهها، انتظارات و نیازهای واقعی خود را اعلام کنند.»
باقرزاده تصریح کرد: «البته این آغاز راه است؛ به نظر میرسد بعد از این مرحله باید مطالب و موضوعات به خوبی دستهبندی شده و پاسخ شایسته و موثری به هر یک از آنها ارائه شود.»
ارسال دیدگاه