فعالان برنامه‌های فاطمی و مهدوی مدارس قم تجلیل شدند

قم (پانا) - آیین تجلیل از فعالان برنامه‌های فاطمی و مهدوی مدارس استان قم در تالار فرهنگیان استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۵۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
فعالان برنامه‌های فاطمی و مهدوی مدارس قم تجلیل شدند

آیین تجلیل از مدیران، معاونان و مبلغان فعال در برنامه های فاطمی و مهدوی مدارس استان قم همزمان با روزهای پایان ماه مبارک رمضان در تالار فرهنگیان استان برگزار شد.

علیرضا رحیمی مدیر کل آموزش وپرورش استان قم طی سخنانی در این آیین اظهار کرد: ظرفیت های پیرامونی مدارس در قم بسیار فراوان است و ما مکلفیم از آن در جهت رشد و تربیت فرزندانمان استفاده کنیم.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام تابستان گفت: آمادگی داریم تا با همه مجموعه هایی که صلاحیت کار تربیتی و آموزشی دارند در تابستان همکاری کنیم.

این آیین به همت مجموعه فرهنگی «نوگلان فاطمی» با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان قم برگزار شد و علاوه بر فعالان برنامه های فاطمی و مهدوی در مدارس، مدارس مجری جشن های «یه جشن کمه» ویژه نیمه شعبان و فراخوان های مختلف مناسبتی نیز تقدیر شدند.

در مراسم فوق پرچم حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع) از سوی مجموعه فرهنگی نوگلان فاطمی به مدیر کل آموزش وپرورش استان قم اهدا شد.

طرح های مناسبتی نوگلان فاطمی در بیش از ۱۵۰ مدرسه در استان قم اجرا شده که اعزام مبلغ، تولیدات مختلف رسانه‌ای و .سرودخوانی جمعی و برگزاری همایش های فرهنگی از جمله فعالیت‌های این مجموعه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار