کارشناس نماز آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

آشنایی با سیره و روش زندگی حضرت زهرا نیاز امروز جامعه ماست

مشهد (پانا) - کارشناس مسئول اقامه نماز اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت آشنایی با سیره و روش زندگی حضرت زهرا نیاز امروز جامعه است.

کد مطلب: ۱۳۳۴۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
آشنایی با سیره و روش زندگی حضرت زهرا نیاز امروز جامعه ماست

حجةالاسلام محمد صمیمی در حاشیه برگزاری سوگواره نوگلان فاطمی که با حضور ۴۰۰۰ دانش آموز از نواحی ۲ و ۵ مشهد برگزار شد، گفت: یکی از نیازهای اساسی جامعه امروز ما مخصوصا دانش آموزان آشنایی بیشتر با سیره و روش زندگی رسول الله و خاندان ایشان است.

وی ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) گفت: به مناسبت این ایام، سوگواره نوگلان فاطمی با حضور ۴۰۰۰دانش آموز پسر از مقطع ابتدایی برگزار شد.

وی تصریح کرد: فاطمه (س) از همان دوران کودکى که در کشمکش‌های پدر با مشرکان با او همراه و همگام بود او در جریان نقشه ترور پیامبر قرار گرفته و پدر را مضطربانه از این واقعه هشدار داد، دشمن شکمبه شتر یا گوسفند بر سر پدر مى ریزد و او با دست‌های کوچک خود آنها را از سر و روى پدر پاک مى‏ کرد، پدرش را کتک مى‏ زنند و او از شدت تاثر می گریست و پدر را نوازش مى‏ کرد، بر بدن پدرش جراحات وارد مى‏ کردند او هم چون پرستارى مهربان بر آن جراحات مرهم مى‏ گذاشت والحق که این دختر را چه تحملى در رنج ها و نامردی ها بود و چه آثارى از خدمات ارزنده ایشان بجا مانده.

وی در ادامه گفت: که ما باید از زندگی نامه این حضرت درس بگیریم و آن را سرلوحه کارمان در زندگی امروزی قرار بدهیم.

دانش آموز خبرنگار:سبحان نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار