معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز خبر داد:

شرکت سواد آموزان البرزی در طرح کاشت یک میلیون درخت

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز از اجرای طرح کاشت ۱۱ هزارو پانصد درخت توسط سوادآموزان البرزی و خانواده‌هایشان در قالب پویش ایران سبز- ایران قوی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۲۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
شرکت سواد آموزان البرزی در طرح کاشت یک میلیون درخت

رویا عسگرپور، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: سوادآموزان البرزی و خانواده هایشان در طرح کاشت یک میلیون درخت شرکت خواهند کرد.

عسگر پور اضافه کرد: با برنامه‌ریزی های انجام شده و با مشارکت سازمان سیما منظر شهرداری، اداره کل منابع طبیعی، اداره کل محیط زیست، اداره کل جهاد کشاورزی در روز ۱۵ اسفند سوادآموزان، آموزش دهندگان و همکاران سوادآموزی و خانواده های آن ها در طرح پویش ایران قوی، ایران سبز در اردوگاه شهید بهشتی کردان، دهکده تفریحی باغستان و مراکز یادگیری محلی مشارکت فعال خواهند داشت.

وی با بیان اینکه اجرای طرح های فرهنگی و مشارکت های اجتماعی جزو رسالت های لاینفک سازمان نهضت سوادآموزی است، افزود: برنامه درختکاری با حضور مسئولین استانی و صدا وسیما است که در این برنامه سعی شده است بیشتر از درختان مثمر در کاشت استفاده شود.

در ادامه جلسه عسگرپور ضمن تبیین اهداف طرح، اذعان کرد: با اجرای این طرح نقش و مسئولیت اجتماعی خانواده ها پررنگ تر می شود و کارشناسان ارگان های ذیربط به منظور اهمیت و آموزش کاشت در آن روز حضور فعال خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار