رئیس سازمان نهضت سوادآموزی:

مرکز اسناد سوادآموزی باید به سرعت افتتاح شود

تهران (پانا) - رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت طراحی و افتتاح مرکز اسناد سوادآموزی و کتابخانه بزرگسالان در کشور از کارهای مهمی است که باید به سرعت برای آن اقدام شود.

کد مطلب: ۱۳۵۱۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مرکز اسناد سوادآموزی باید به سرعت افتتاح شود

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی؛ علیرضا عبدی در بیست و ششمین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان اظهار کرد: در سالی که گذشت، کارهای بنیادی و طرح‌های خوبی به اجرا در آمد ولی در عین حال باید تلاش کنیم که اگر اشکالاتی هم وجود دارد در جهت رفع آن‌ها برنامه‌ریزی و اقدام کنیم.

عبدی با اشاره به اهمیت کلاسگذاری و نقش آن در فعالیت‌های سوادآموزی افزود: پیشنهاد می‌شود زمان پالایش اسمی سوادآموزان را تا پایان اسفندماه تمدید کنیم تا همه استان‌ها بتوانند مشارکت حداکثری خود را در این مورد داشته باشند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این بود که در سالی که گذشت، کار را به درستی و قوت انجام دهیم و به پیش ببریم و در این راستا کارهای بنیادی و طرح‌های خوبی به اجرا در آمد ولی در عین حال باید تلاش کنیم که اگر اشکالاتی هم وجود دارد در جهت رفع آنها برنامه ریزی و اقدام کنیم.

عبدی از همه اعضاء شورای معاونین خواست تا با نگاه به سال 1401 اقدامات انجام‌شده، کارهایی که باید به سرانجام برسد، راهکارهای رفع اشکالات موجود و نیازمندی‌های پیش روی سازمان نهضت سوادآموزی را در گزارشی کوتاه مکتوب و ارائه کنند.

وی همچنین یادآور شد: باید به سیاست‌های سال 1402 نیز توجه شود و با نگاه به سیاست‌های 1401 مسیر مکمل و پیش روی سازمان طراحی و جهت اجرا ابلاغ شود.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی افزود: طراحی و افتتاح مرکز اسناد سوادآموزی و کتابخانه بزرگسالان در کشور از کارهای مهمی است که باید به سرعت برای آن اقدام شود تا تلاش‌هایی که در این سال‌ها در این مسیر انجام شده به صورت مدون در یک محل جمع‌آوری شود.

در بخش دیگری از این جلسه، هر یک از اعضاء جلسه گزارشی مختصر در مورد فعالیت‌های انجام‌شده حوزه کاری خود در سال 1401 مطرح کرده و در پایان در خصوص مسائل مبتلابه سوادآموزی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار