دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها؛ حافظان چهاردهه اقتدار و افتخار

امروز حضور دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها در مراسم راهپیمایی۴۴ امین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بسیار پررنگ بود

تهران (پانا) - صبح امروز در حاشیه برگزاری مراسم راهپیمایی۴۴ امین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی حضور دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها بسیار پررنگ‌ بود؛ نسلی که با دل و جان به همراه خانواده‌های خود به راهپیمایی آمده بودند تا همه با هم از ایران بگویند.

کد مطلب: ۱۳۴۶۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها؛ حافظان چهاردهه اقتدار و افتخار

حضور دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها صبح امروز در مراسم راهپیمایی پیروزی انقلاب اسلامی بیشتر از هر چیز احساس می‌شد. یکی از این دهه هشتادی‌ها محمدمتین کلاس ششم بود؛ او با انرژی می‌گفت که هر سال به راهپیمایی می‌آید؛ او تاکید داشت که هر سال به خاطر ایران می‌آمد اما اینبار پس از دیدن وقایع اخیر کشور عزیزمان تصمیم گرفته است با حضور خود در راهپیمایی به افراد زورگو بگوید که تا ایرانی هست، ایران و انقلاب اسلامی پابرجاست.

امروز به هر کجا در مسیر راهپیمایی چشم می‌دوختیم خیل عاشقان انقلاب اسلامی بودند که هر لحظه محکم‌تر از قبل فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دادند و هر کدام از دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها، مردان و زنان، پدربزر‌گ‌ها و مادر بزرگ‌ها با هم دو چیز را داشتند پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و عکس حاج قاسم.

امروز حضور دهه هشتادی‌ها بیشتر از تمام افراد بود حتی در بعضی از غرفه های فرهنگی فقط آن‌ها بودند که پرچم به دست شعار می‌دادند و حضور امروز نسل دوم انقلاب اسلامی تثبیت کرد که انقلاب اسلامی تازه جان گرفته و این اول راه است.

دانش‌آموز خبرنگار: امیر عباس امن زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار