معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کل کشور:

زبان تشکر دانش‌آموزان با نیازهای ویژه متفاوت است

فشافویه (پانا) - معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کل کشور گفت زمانی که خیرین، مدارس را احداث می‌کنند، دانش‌آموزان از آنها تشکر می‌کنند و گل می‌دهند، اما زبان تشکر دانش‌آموزان استثنایی و با نیازهای ویژه فرق می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۲۹۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
زبان تشکر دانش‌آموزان با نیازهای ویژه متفاوت است

محمد نصیری در مراسم بزرگداشت هفته افراد با نیازهای ویژه در آموزشگاه استثنایی شهید سلیمانی، گفت: افراد ثروتمند زیادی در کشور ما وجود دارند که توانایی بخشیدن را ندارند، اما خیرین توفیق زیادی دارند. تفاوت خیرین مدرسه‌های استثنایی این است که وقتی خیرین، مدارس دیگری احداث می‌کنند دانش‌آموزان از آنها تشکر می‌کنند و گل می‌دهند، اما دانش‌آموزان استثنایی زبان تشکرشان فرق می‌کند و خداوند پاداش کار خیرین را می‌دهد.

در ادامه سید میثم موسی‌کاظمی، مدیر آموزش و پرورش فشافویه بیان کرد: مدرسه شهید سلیمانی تنها مدرسه استثنایی منطقه فشافویه است که توسط خیر نیک‌اندیش اکبر ابراهیمی ساخته شده است. این مدرسه ۶۳ دانش‌آموز دارد که به ۳ دسته تقسیم می‌شود، کم توان ذهنی، معلول جسمی حرکتی و ناشنوا که علاوه بر تجهیزات آموزشی و مورد نیاز، هزینه دارو و گفتار درمانی و کاردرمانی را هم خیرین پرداخت می‌کنند.

لازم به ذکر است دراین مراسم ضمن تقدیر از مدیر، معلمان و دانش‌آموزان این آموزشگاه توسط خیر اکبر ابراهیمی، مدرسه‌ساز ، دانش‌آموزان سرودی زیبا اجرا کردند.

خبرنگار: نرگس عبداللهی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار