الهام یاوری:
طرح «روشنا» ابزاری برای تحقق اثرگذاری دانشآموزان نخبه در جامعه است
تهران (پانا) - رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان طرح «روشنا» را ابزاری مطلوب برای تحقق اثرگذاری دانشآموزان نخبه در جامعه دانست.
![طرح «روشنا» ابزاری برای تحقق اثرگذاری دانشآموزان نخبه در جامعه است](https://cdn.pana.ir/thumbnail/MTM5Yzc1u4MH/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHQG-tD5dgESksAIKXaKdntA,,/MTM5Yzc1u4MH.jpg)
هشتمین نشست مجمع طرح روشنا با حضور الهام یاوری، ریاست سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، فرهاد فتحی نژاد، معاونت برنامه ریزی و مدیریت مدارس سمپاد، عباسعلی مظفری، مدیر حوزه ریاست سازمان و مسئولین و اعضاء مجمع از ۵ قطب کشور برگزار شد.
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در این نشست با اشاره به اهمیت طرح روشنا گفت: همه فعالیت های سمپاد به سمت اثر گذاری نخبگان در جامعه است و طرح روشنا ابزار خوبی برای تحقق این هدف در برای دانش آموزان است.
الهام یاوری همچنین افزود: روحانی روشنا میتواند یک فضایی فراهم کند که دانش آموزان تصویر کاملتری از یک زندگی دین مدارانه و زندگی اهل بیتی داشته باشد. یک روحانی صبور، پرانگیزه دانا و در عین حال مهربان میتواند چنین فضای تربیتی را در مدارس ایجاد کند.
طرح روشنا با همکاری معاونت تبلیغ حوزههای علمیه در استانها و سازمان تبلیغات اسلامی، به منظور بصیرت بخشی و تربیت چند ساحتی در زمینههای گوناگون اخلاقی، اجتماعی، فرهنگی و... اجرا شده است.
مسئولیت مجمع روشنا نیز عملیاتی کردن اهداف و دستورالعمل های طرح روشنا، شناسایی و اعزام طلاب نخبه به مدارس استعدادهای درخشان است.
ارسال دیدگاه