مشاور وزیر آموزش و پرورش:

رشته‌های مرتبط با تعلیم و تربیت در حوزه علمیه توسعه یابد

تهران (پانا) - مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیرستاد همکاری‌ها خواستار توسعه رشته‌های مرتبط با تعلیم وتربیت در نظام آموزشی حوزه‌های علمیه شد.

کد مطلب: ۱۲۷۲۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
رشته‌های مرتبط با تعلیم و تربیت در حوزه علمیه توسعه یابد

حجت‌الاسلام حمیدنیکزاد، مشاور وزیر و دبیرستاد همکاریها در نشست مشترک مدیرحوزه علمیه خراسان و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و وابسته آموزش و پرورش که در مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان برگزار شد، اظهارکرد: امروز نقش فزاینده همکاری حوزه و آموزش و پرورش و ضرورت این همکاری بر کسی پوشیده نیست.

وی بر توسعه رشته‌های مرتبط با تعلیم و تربیت تاکید کردو افزود: حقیقت این است که آموزش‌وپرورش به همکاری حوزه علمیه نیاز دارد و این امر در راستای اهداف انقلاب اسلامی است.

وی به ضرورت ایجاد و تقویت رشته‌های آموزشی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش در حوزه‌های علمیه تاکید کرد و گفت:رشته‌هایی همچون؛«روانشناسی اسلامی»، «علوم تربیتی»، «مدیریت آموزشی»، «فلسفه تعلیم و تربیت»، «برنامه ریزی درسی» و «مشاوره» از جمله رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش است که حوزه‌ علمیه خراسان می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند.

حجت الاسلام نیکزاد بیان کرد: توسعه مدارس وابسته و غیردولتی زیر نظرحوزه علمیه خراسان اقدام ارزشمند دیگری است که می‌توانیم در راستای سیاست های انقلابی و جهادی وزارت آموزش و پرورش در تمام استان های خراسان پیاده سازی کرد.

عضو شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش با اشاره به در پیش رو بودن هفته معلم اظهار کرد: در آستانه هفته معلم هستیم و با توجه به اهمیت نقش و جایگاه معلم در طرحی برنامه ریزی شده می‌توانیم از معلمان استان های کشور تقدیر به عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار