نوری خبر داد

ارائه نسخه‌ای از اجرایی‌سازی سند تحول تا نیمه بهار

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش گفت قرارگاه جهادی سند تحول بنیادین ایجاد شده است و احتمالا تا نیمه بهار نسخه ای از اجرایی‌سازی سند تحول را در اختیار عموم قرار می‌دهد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
ارائه نسخه‌ای از اجرایی‌سازی سند تحول تا نیمه بهار

یوسف نوری در حاشیه آیین روز درختکاری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز در روز پاسدار در بین دانش‌‌آموزان، معلمان و اصحاب رسانه هستیم اظهار کرد: روز درختکاری و هفته منابع طبیعی است حضور ما در این مراسم به واسطه استقرار تربیت تمام ساحتی و به ویژه ساحت زیستی بدنی است.

وی ادامه داد: هرچند این مراسم به صورت نمادین است اما باید انس با طبیعت و ارتباط با مخلوق برای دانش‌آموزان براساس ترسیم اهداف سند درسی فراهم شود تا در تمام ایام سال ارتباط با طبیعت را مد نظر داشته باشند و بتوانیم محیطی پاک، سرزنده و شاداب داشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه باید دانش‌آموزان در تمام سال حافظ طبیعت باشند، خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان باید نسبت به مسوولیت اجتماعی خود در قبال مخلوقات از جمله نباتات و گیاهان آگاه باشند.

نوری یادآور شد: معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش قرار است به زودی همیاران محیط زیست را در مدارس ایجاد کنند. درخت نشانه زندگی است و باید این انس را با دانش‌آموزان فراهم کنیم.

وی همچنین درپاسخ به چگونگی اجرایی شدن سند تحول بنیادین اظهار داشت: اقداماتی در این خصوص انجام شده اما از آنجایی که به صورت یکپارچه به مدرسه نرسیده، نمودش دیده نشده است.

وی افزود: قرارگاه جهادی سند تحول ایجاد شده و احتمالا تا نیمه بهار نسخه ای از اجرایی سازی سند تحول را در اختیار عموم قرار می‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار