هفدهمین شماره نشریه رسانه الکترونیک سازمان پژوهش منتشر شد

تهران (پانا) - هفدهمین شماره نشریه رسانه الکترونیک سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی به منظور بازتاب محتواهای راهبردی در سطح درون سازمانی منتشر شد.

کد مطلب: ۱۲۵۶۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
هفدهمین شماره نشریه رسانه الکترونیک سازمان پژوهش منتشر شد

هفدهمین شماره این نشریه در 44 صفحه در قالب گزارش و تحلیل شامل 9 بخش محتوایی همچون "طراحی و تدوین سند راهنمای برنامه درسی استکبارستیزی"؛ "منش و سبک زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کتاب‌های درسی"؛ "پیام تقدیر وزیر آموزش و پرورش از پدر شهید علی لندی"؛ "بررسی جایگاه مخاطب مؤلف و تعامل در تحول جشنواره فیلم رشد"؛ "ارزیابی فرایند یادگیری دانش‌آموزان"؛ "هنر باعث دمیدن روح تعهد به کالبد انسان‌ها می شود"؛ "نشست آسیب‌شناسی جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم رشد برگزار شد" ؛ "اخبار دفتر انتشارات و فناوری آموزشی" و "نشان ویژه و تمبر اختصاصی شهید علی لندی رونمایی شد" قابل مشاهده می‌باشد.

این نشریه الکترونیکی در راستای آگاهی بخشی و ارائه مبسوط برنامه‌ها و فعالیت‌های راهبردی سازمان و به صورت ماهیانه منتشر خواهد شد.

علاقه‌مندان به همکاری با تحریریه نشریه می‌توانند مطالب خود را در قالب چکیده مقالات و یادداشت به اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل ارسال نمایند. مطالب دریافتی پس از بررسی توسط تحریریه آماده‌سازی و منتشر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار