کاظمی تاکید کرد

توسعه فضاهای حیات طیبه با نام سردار شهید سلیمانی در کشور

تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش بیان کرد انتظار داریم توسعه فضاهای حیات طیبه با نام سردار شهید سلیمانی در کشور تداوم داشته باشد بزرگترین انحراف تعلیم و تربیت زمانی صورت گرفت که مسیر خود را صرفاً به مسیر آموزشی محدود کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۳۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
توسعه فضاهای حیات طیبه با نام سردار شهید سلیمانی در کشور

علیرضا کاظمی عصر امروز پنجشنبه در آیین بهره برداری از مجتمع آموزشی حیات طیبه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گرگان گفت: باید توسعه فرهنگ مکتب شهید سلیمانی و شهدا را در دستور کار قرار داده شود.

وی افزود: انتظار داریم، توسعه فضاهای حیات طیبه با نام سردار شهید سلیمانی در کشور تداوم داشته باشد. بزرگترین انحراف تعلیم و تربیت زمانی صورت گرفت که مسیر خود را صرفاً به مسیر آموزشی محدود کرد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به شاخص آموزش و پرورش استان گلستان یادآور شد: شاخص‌های این استان در حوزه آموزش و پرورش منوسط به پایین است و باید توجه ویژه‌ای به گلستان شود.

کاظمی تاکید کرد: در تجهیز هنرستان‌های گلستان اهتمام بیشتری خواهیم داشت و در حوزه اعتبارات نیز برای این استان تجدیدنظر خواهد شد تا مشکلات آموزشی آن برطرف شود.

گفتنی است در این مراسم که در شهرک زیتون گرگان برگزار شد، نمایندگان گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان نوسازی، تجهیز و نگهداری مدارس کشور، رییس سازمان نوسازی گلستان به همراه جمعی از مدیران ارشد استانی و شهرستانی حضور داشتند.

مدرسه حیات طیبه در زمینی به مساحت ۹ هزار مترمربع با ۳۰ کلاس درس احداث شده و دارای فضاهایی همچون نمازخانه، آمفی تئاتر، سایت رایانه، سالن ورزشی و کتابخانه است. برای ساخت این مدرسه ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار