فولاوند در جلسه مشترک شورای معاونین و مدیران مناطق شهر تهران عنوان کرد:

تدوین برنامه سالانه مدرسه بر اساس الگوی تعالی مدیریت

تهران(پانا) - جلسه مشترک شورای معاونین و مدیران مناطق ۱۹ گانه آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد و مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران بر ضرورت تکمیل به موقع فرم‌های خودارزیابی توسط مدارس تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۲۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
تدوین برنامه سالانه مدرسه بر اساس الگوی تعالی مدیریت

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران؛ جلسه مشترک شورای معاونین و مدیران مناطق ۱۹ گانه شهر تهران با هدف بررسی و ارائه گزارش آخرین وضعیت ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید و بررسی و ارائه گزارش آخرین وضعیت ثبت و سفارش کتب درسی به صورت مجازی برگزار شد.
عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، در این جلسه بر ضرورت تکمیل به موقع فرم های خودارزیابی در سامانه ltms توسط مناطق و مدارس تاکید کرد و گفت: مدارس غیردولتی که توجه کافی و اقدام به موقع در تکمیل فرم ها نداشته باشند به شورای نظارت ارجاع می شوند.

وی با اشاره به تکلیف تدوین برنامه سالانه مدرسه بر اساس الگوی مدیریت تعالی افزود: تمامی حوزه های مرتبط با ثبت نام از قبیل سمپاد، شاهد، نمونه دولتی و ... اقدامات لازم را در جهت تکمیل پروژه ثبت نام و حصول به تحقق ۱۰۰% انجام دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران خاطرنشان کرد: در راستای حفظ سلامت همکاران و طبق دستور وزارت متبوع مبنی بر بازگشایی مدارس با توجه به تزریق دز دوم واکسن کرونا؛ با جدیت و در اسرع وقت امر واکسیناسیون فرهنگیان تکمیل شود.
در این جلسه مدیران مناطق به ارائه گزارش فعالیت های خود در خصوص ستاد پروژه مهر و بازگشایی شکوهمند مدارس پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار