مدیرآموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ:

تقویم اجرایی و برنامه سالانه به عنوان نقشه راه یکساله امور تربیتی در مدارس است

کرج (پانا) - مدیرآموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ بر ضرورت کارهای فرهنگی، هنری و تربیتی در مدارس تاکید کرد و همچنین داشتن تقویم اجرایی و برنامه سالانه به عنوان نقشه راه یک ساله امور تربیتی را از اهم موضوعات مدارس دانست.

کد مطلب: ۱۳۳۶۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
تقویم اجرایی و برنامه سالانه به عنوان نقشه راه یکساله امور تربیتی در مدارس است

صمد پور روستا مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ در جلسه توانمندسازی مربیان جدیدالاستخدام در خصوص اهمیت بخشنامه‌های ارسالی و ضرورت پاسخگویی به موقع به بخشنامه ها اظهار کرد و همچنین در مورد بخشنامه های فرهنگی و هنری و برگزاری جشنواره های سرود و تئاتر و استعدادیابی دانش آموزان توسط مربیان و معاونین پرورشی از دیگر مسائل مهم مطرح شده بود که به آن اشاره کرد.

در ادامه محسن فلاح پور، معاون آموزش متوسطه و استاد تئاتر و سرود در خصوص ضرورت تشکیل مجموعه های دانش آموزی تئاتر و سرود شهرستانی تاکید کرد.

سپس محمد پالیزگیر کارشناس قرآن، نماز و عترت شهرستان ساوجبلاغ در خصوص بخشنامه های حوزه قرآن و عترت و طرح های اجرایی از جمله سه میم و طرح امام شناسی، امام سال، حضرت امام رضا توضیحاتی داد.

در ادامه علی اصغر داودی فرمانده بسیج فرهنگیان این شهرستان گفت: نسبت به عضویت در بسیج فرهنگیان و تشکیل پرونده در راستای فعالیت های بسیج به صورت جهادی عمل شود و همچنین دعوت از همکاران در مدارس با جمعیت بالا به عنوان رابط تحلیل و بررسی مدرسه ای اقدام شود.

در ادامه پری کرمی مامور سازمان دانش آموزی بیان کرد: همراهی مسئولین با مدارس و همکاران جهت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش است.

وی در ادامه تاکید بر برگزاری کرسی های آزاداندیشی، گفت و شنود دانش آموزی و همچنین تاکید بر استعدادیابی دانش آموزان و همکاران جهت پیشبرد صحیح اهداف تربیتی و پرورشی در سطح مدارس و بر هم افزایی بین مربیان جهت به روزرسانی فعالیت های آموزش و پرورش تاکید کرد.

در ادامه فائزه مهرآیین سرگروه پرورشی در خصوص جشنواره تجارب برتر تربیتی و شرکت همکاران در این جشنواره تاکید کرد و در اختیار داشتن پوشه کار و استفاده کتاب های راهکارنامه ندای رحمت و دستورالعمل فعالیت های اردویی از دیگر مواردی بود که به آن اشاره کرد.

در پایان فائزه زارعی نژاد سرگروه درس تفکر و سبک زندگی گفت: شرکت در جشنواره الگوی برتر درس تفکر و سبک زندگی و توجه به بخشنامه های مربوط به درس تفکر و سبک زندگی و عضویت همکاران دبیر درس تفکر و سبک زندگی در کانال کاکتوس و درس تفکر و سبک زندگی مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

دانش آموزان خبرنگار: دانیال درفش، شیدا مالمیر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار