اجرا و توسعه ورزش بیسبال ۵ در مدارس کشور

تهران (پانا) - اولین  جلسه رسمی (وبینار) مشترک روسای انجمن‌های بیسبال ۵ مدارس کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۸۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرا و توسعه ورزش بیسبال ۵ در مدارس کشور

به گزارش روابط عمومی واطلاع رسانی فدراسیون ورزش دانش آموزی، اولین جلسه رسمی (وبینار ) مشترک روسای انجمنهای بیسبال ۵ مدارس کشور با حضور حسین بابوئی رئیس فدراسیون برگزار شد.

در این نشست که به میزبانی اداره کل آموزش وپرورش شهرتهران برگزار شد، حسن محمدی معاون تربیت بدنی وسلامت شهر تهران به هوشمندی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی دراستقبال از گرایش‌های جدید و موجود در جامعه و به لزوم توجه به جنبه‌های جدید و مختلف زندگی اشاره کرد. واین اقدام ارزشمند را ستود.

در ادامه حسین بابوئی رئیس فدراسیون دانش آموزی ، به شرح بسترهای موجود در جامعه دانش‌آموزی و چگونگی ایجاد و راه‌اندازی انجمن بیسبال ۵ مدارس کشور اشاره وخاطرنشان کرد که با شروع به کار این انجمن دوره‌های توجیهی، آموزشی، مربیگری و داوری به صورت جدی پیگیری خواهد شود تا همکاران عزیز این انجمن از توانمندی‌های مطلوب برای ارائه خدمات به دانش‌آموزان بهره‌مند شوند.

بابویی، همچنان به لزوم بهره‌مندی از تجارب بین‌المللی موجود در این زمینه هم اشاره کرد.

وی در ادامه از اقدامات و پیگیری های انجام پذیرفته توسط محمد علی یزدی رئیس انجمن بیسبال ۵ مدارس کشور پیرامون راه اندازی این رشته جذاب و همچنین برنامه ریزی در خصوص تمهید مقدمات برگزاری این رویداد قدردانی کرد .

در ادامه برنامه محمد علی یزدی، رئیس انجمن بیسبال مدارس باگرامیداشت یاد وخاطره شهدای عزیز مدافع سلامت و فرارسیدن ایام محرم ،از ارائه برنامه های راهبردی و توسعه ای این رشته ورزشی منطبق با اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش و ساحت زیستی وبدنی در توسعه بخشیدن این رشته ورزشی خبر داد.

وی هدف میان مدت انجمن از اجرا وتوسعه بخشی بیسبال ۵ در میان دانش آموزان را هدف تربیتی برشمرد که منتج به توسعه سواد حرکتی و تقویت مهارتهای بنیادین آینده سازان خواهد شد.

شایان ذکر است در این دوره، علیرضا صفوی مدرس رسمی بیسبال ۵ فدراسیون از طریق ویدئو کنفرانس، دوره آموزشی وتوجیهی آشنائی با مقررات بیسبال ۵ رابرای حاضرین برگزار کرد.

صاحب، معاون تربیت بدنی و سلامت استان اردبیل نیز در این وبینار از اقدام ارزشمند فدراسیون ورزش دانش آموزی به جهت اهمیت دادن به توسعه ورزشهای حرکتی تقدیر وتشکر کرد.

این رویداد فرهنگی ورزشی از ساعت ۱۲ لغایت ۱۴ از طریق شبکه آیواسپرت به صورت زنده نیز برای علاقه مندان پخش شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار