جلسات قطبی و تخصصی معاونان سوادآموزی کشور برگزار میشود
تهران (پانا) - مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی اعلام کرد که جلسات قطبی و تخصصی معاونان سوادآموزی در مرکز آموزشی شهید سعیدی مشهد برگزار میشود.
به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، اردشیر قیصر مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی اعلام کرد که جلسات قطبی و تخصصی معاونین سوادآموزی کشور با حضور ریاست سازمان و اعضای شورای معاونین و مدیران در مرکز آموزشی شهید سعیدی مشهد برگزار می شود.
وی همچنین در توضیحاتی گفت: با توجه به شرایط کرونا، امکان برگزاری «گردهمایی معاونین سوادآموزی استانها» بصورت متمرکز و حضوری فعلاً مقدور نیست. بر همین اساس و طبق مجوز شماره ۳۸۶۷۵ مورخ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ مرکز هماهنگی حوزه وزارتی، جلسات قطبی معاونین سوادآموزی در دو قطب و در تاریخ های دوم و سوم تیر ماه جهت بررسی و تبیین برنامه ها و طرح های در دست اقدام و پیش بینی شده سال ۱۴۰۰ سازمان برگزار می شود.
قیصر در ادامه افزود: قطب یک عبارتند از معاونین سوادآموزی استان های؛ شهرتهران، مازندران، سمنان، گیلان، اصفهان، البرز، یزد، مرکزی، قزوین، خراسان رضوئ، خراسان جنوبی، فارس، همدان، بوشهر، قم و زنجان که در روز دوم تیر حضور خواهند داشت و قطب دوم معاونین سوادآموزی استان های؛ شهرستانهای تهران، ایلام، هرمزگان، کرمانشاه، گلستان، آذربایجان شرقی، چهارمحال وبختیاری، اردبیل، خراسان شمالی، کهگیلویه وبویراحمد، لرستان، خوزستان، کرمان، کردستان، آذربایجان غربی و سیستان وبلوچستان که روز سوم تیر ماه در مرکز آموزشی شهید سعیدی مشهد خضور خواهند داشت.
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان، دستور کار این جلسه را به شرح ذیل عنوان کرد:
تشریح برنامه آموزش و توانمند سازی آموزش دهندگان و نحوه بکار گیری آنها (محتوای ، مدت و زمان آموزش)
بیان نحوه ابلاغ اعتبار دوره ها و طرح های سوادآموزی، سرانه ها، نظارت بر عملکرد مالی اعتبارات ابلاغی سوادآموزی ردیف ۱۲۸۰۰۰ و انتظارات از جلسات شورای پشتیبانی سوادآموزی
بررسی و تبیین شاخص های ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ (ابلاغی وزارت متبوع) و برنامه های ترویجی و اطلاع رسانی
تشریح نحوه نونگاشت کتب دوره های سوادآموزی ،تحکیم سواد و انتقال باتوجه به مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش
تبیین ملاحظات و انتظارات کلاسگذاری سال ۱۴۰۰
تبیین رهنمون هایی برای سرانجام بخشی به فعالییت های سال ۹۹
هم اندیشی پیرامون سازوکارهای بهبود و ارتقای کارکرد مراکز یادگیری محلی
بررسی بهره گیری از سازوکارهای نظارتی کار و موثر در برنامه های سوادآموزی
بررسی آخرین وضعیت پالایش اطلاعات اسمی و تبیین انتظارات و ملاحظات
ارسال دیدگاه