شاخصهای درجه بندی مدارس و چگونگی اجرای کلاسهای فوق برنامه
تهران (پانا) - سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکتهای مردمی، «شاخص های درجه بندی مدارس بر اساس عملکرد مدیریت، هیأت امنا و چگونگی اجرای کلاسهای فوق برنامه» را به ادارات کل آموزش و پرورش استانها، ابلاغ کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی، در راستای ایجاد وحدت رویه در کیفیت بخشی به مدارس با شیوه مدیریت هیأت امنایی و به منظور اجرای گام دوم
سطح بندی این مدارس در سال تحصیلی آینده، «شاخص های درجه بندی مدارس بر اساس عملکرد مدیریت، هیأت امنا و چگونگی اجرای کلاس های فوق برنامه» را به مدیران کل و دبیران شورای آموزش و پرورش استان ها، ابلاغ کرد.
تشکیل کمیته آموزش و پرورش استان، برگزاری جلسه توجیهی برای مدیران مدارس هیأت امنایی، بازدید و ارزیابی ناظران شوراها، تعیین سطح مدارس، و ... از جمله مواردی از که در این بخشنامه به آن پرداخته شده است.
ارسال دیدگاه