جلسه بررسی روند اجرایی بسته تحولی مهارت‌های روانی- اجتماعی برگزار شد

تهران (پانا) - بررسی روند اجرایی بسته تحولی مهارت‌های روانی _اجتماعی  (برنامه ملی نماد و طرح یاریگران زندگی)با تاکید بر بررسی دستورالعمل نماد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه بررسی روند اجرایی بسته تحولی مهارت‌های روانی- اجتماعی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، نشستی با حضور نادر منصورکیایی، معاون مراقبت، محمد مصطفوی، معاون برنامه ریزی امور مشاوره، سیدعین اله طیموری فرد، رئیس گروه پیشگیری از اعتیاد و سوء مصرف و سایر اعضای کمیته نماد و یاریگران زندگی در سالن جلسات معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش برگزار شد.

در ابتدای جلسه نادر منصور کیایی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات همکاران دستور جلسه را با بررسی دستورالعمل نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان( نماد) اعلام کرد.

وی گفت که باید در شیوه نامه و دستورالعمل اجرایی نماد، موارد مهارت‌های ارتقایی، درمان و مددکاری، غربالگری و نظارت و ارزشیابی برای مناطق بر اساس وضعیت سفید، زرد و قرمز پیش بینی و مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین نحوه اجرای مهارت‌های ارتقایی، انواع غربالگری سریع، پایه و نشانگان محور و خدمات مددکاری اجتماعی به صورت تخصصی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

معاون مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی ادامه داد که علاوه بر شیوه اجرای دستورالعمل نماد، مدارس تحت پوشش هریک از بخش‌های نماد مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

در ادامه جلسه اعضا بسته تحولی مهارت‌های روانی_ اجتماعی، نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص بخش‌ها و قسمت‌های مختلف شیوه نامه اجرایی نماد در سال تحصیلی جدید بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار