در نشست اعضای کمیته اجرایی بسته تحولی مهارت‌های روانی _اجتماعی؛

شکوهی: جدول زمانبندی برنامه‌های بسته تحولی از اول تا پایان سال تحصیلی به تفکیک تدوین شود

تهران (پانا) - نشست اعضای کمیته اجرایی بسته تحولی مهارت‌های روانی _اجتماعی با حضور مسعود شکوهی، مدیرکل امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی و  شربت دار، مشاور معاون وزیر و سایر اعضا در سالن جلسات معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش  برگزارشد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
شکوهی: جدول زمانبندی برنامه‌های بسته تحولی از اول تا پایان سال تحصیلی به تفکیک تدوین شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، ابتدا در این نشست شکوهی از زحمات همه همکاران که با جدیت برنامه حوزه کاری خود را در جهت اجرای دقیق بسته تحولی حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی که اولویت وزیر آموزش و پرورش است به کار گرفته‌اند و همچنین از آماده شدن مصوبات جلسه قبل تشکر کرد.

وی سپس به شرح طراحی و تدوین مدل و الگوی اجرایی بسته تحولی به تفکیک برنامه‌های طرح یاریگران و طرح ملی نماد، طراحی و تدوین مدل ارزیابی کانون یاریگران زندگی و برنامه ملی نماد پرداخت.

وی در ادامه به تدوین ساز و کارهای اجرایی بسته‌های ابلاغی بر بستر فضای مجازی شبکه شاد، هماهنگی با مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی برای تدوین پیوست رسانه‌ای بسته‌های ابلاغی و انعکاس به موقع و دقیق دستاوردها و پیامدهای آن اشاره کرد.

شکوهی به تدوین صورت جلسات کارگروه و ارسال آن به شورای اجرایی بسته تحول، تدوین روزشمار برنامه‌های بسته تحولی تا ۱۵ شهریور به تفکیک برنامه طرح یاریگران زندگی و برنامه ملی نماد اشاره کرد و ادامه داد که جدول زمانبندی (گانت چارت) برنامه‌های بسته تحولی از اول سال تحصیلی ۱۳۹۹/۰۶/۱۵ تا پایان سال تحصیلی به تفکیک برنامه‌های بسته تحولی تدوین شود.

مدیر کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی خاطر نشان کرد که ارائه طراحی معماری و مهندسی کانون یاریگران زندگی با نگاه ملی در سطح کشور، و ارائه گزارش دقیق و مستمر روند پیشرفت کار به صورت مکتوب باید انجام شود جلسات هفتگی جهت پیگیری روند کار تشکیل شود.

وی افزود که آمادگی کامل برای اجرای بسته تحولی ابلاغی از سوی وزیر آموزش و پرورش با همکاری و هماهنگی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش داریم.

در ادامه شربت دار، مشاور معاون وزیر از زحمات خوب و ارزشمند شکوهی و همکاران مجموعه اداره کل امور تربیتی مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی به خاطر اقدامات و دستاوردهای جامع برای اجرایی کردن بسته تحولی ابلاغی از سوی وزیر آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار