مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی خبرداد:

مراجعه بیش از ۹۶۰۰ نفر به پست های ایمنی و سلامت نوروزی آذربایجان غربی

ارومیه (پانا)- مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از مراجعه بیش از ۹۶۰۰ نفر به پست های ایمنی و سلامت در هجدهمین روز از طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۴۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مراجعه بیش از ۹۶۰۰ نفر به پست های ایمنی و سلامت نوروزی آذربایجان غربی

سعید رهبر سوره درخصوص اقدامات روز هجدهم از طرح ملی و ایمنی و سلامت نوروزی افزود: ۱۶ مورد گزارش حادثه جاده ای وجود داشت که ۸ مورد حادثه جاده ای بوده است و ۸ مورد مربوط به آب گرفتگی و سیل در شهرستان های جنوبی استان است.

وی، با بیان اینکه طی این حوادث ۲۵۰ نفر حادثه دیده وجود داشت، افزود: ۱۷ نفر از حادثه دیدگان مصدوم شده و ۳ به مراکز درمانی منتقل شده و ۵ نفر به صورت سرپایی مداوا شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، عنوان کرد: ۲۲۵ نیروی عملیاتی، ۳۰ دستگاه آمبولانس، ۱۱ دستگاه خودروی نجات، ۹ دستگاه کمک دار وجود داشت.

وی، تصریح کرد: همچنین ۹ هزار و ۶۶۳ نفر به پست های ایمنی و سلامت مراجعه کرده و ۶۹۴ نفر به خیمه نماز، یک هزارو ۱۲۷ نفر ایستگاه سلامت، یک هزار و ۴۹۰ نفر دوستدار کودک مراجعه کرده اند.

رهبرسوره، با بیان اینکه یک هزار و ۶۳۲ نفر به کمپین بهرفت در این روز پیوستند بیان کرد:۴ هزارو ۴۹۱ عدد نقشه، ۳ هزار و ۶۸ عددبروشور و ۷ هزار و ۱۳ عدد اقلام آموزشی و انگیزشی بین مسافران توزیع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار