محمدی در بازدید از مدیریت ناحیه ۲ ارومیه:
تکریم ارباب رجوع یک اصل مهم در آموزش و پرورش است
ارومیه (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع یک اصل مهم در آموزش و پرورش است.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با همراهی رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان از مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۲ ارومیه بازدید و با کارکنان این مدیریت گفتگو کرد.
«ابراهیم محمدی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در این بازدید با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در ادارت آموزش و پرورش اظهار کرد: یکی از هدفهای اصلی هر سازمان، جلب رضایت مشتریان و خدمت گیرندگان از طریق ارائه خدمات با کیفیت مطلوب است.
وی افزود: در نظام اداری و اجرایی رضایت مردم از خدمات دستگاههای دولتی یکی از شاخصهای اصلی بخش کارآموزی و رشد و توسعه می باشد و مولفه هایی از قبیل سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان چگونگی رفتار و برخورد با خدمت گیرندگان و اطلاع رسانی مناسب، عواملی هستند که رضایمندی خدمت گیرندگان و مراجعین دستگاههای دولتی می شوند.
محمدی بر بازنگری و اصلاح و مهندسی مجدد روشهای انجام کار به منظور ایجاد سهولت و افزایش سرعت و دقت در خدمت رسانی بهینه به ارباب رجوع تاکید کرد.
ارسال دیدگاه