جشنواره دانش آموزی مدرسه انقلاب در مدارس آذربایجان غربی برگزار می شود

ارومیه(پانا) - مسئول اتحادیه انجمن ‎های اسلامی دانش‎ آموزان آذربایجان غربی از برگزاری جشنواره دانش آموزی مدرسه انقلاب همزمان با گرامیداشت دهه فجر در ۴۰ مدرسه استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۰۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد

محسن رضایی در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان که در محل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برگزار شد، اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت دهه فجر جشنواره دانش آموزی مدرسه انقلاب در ۴۰ مدرسه برگزار می شود.

وی، افزود: طی جشنواره دانش آموزی مدرسه انقلاب، نمایشگاه های دانش آموزی برای نشان دادن دستاوردهای انقلاب در شهرهای ارومیه، میاندوآب، خوی، ماکو و نقده دایر می شود.

مسئول اتحادیه انجمن ‎های اسلامی دانش‎ آموزان آذربایجان غربی با بیان برخی از خلاقیت ها و جزییات این نمایشگاه ها ابراز کرد: از نکات قابل توجه و خلاقیت های آن می توان به طراحی صفر تا صد نمایشگاه ها توسط خود دانش آموزان اشاره کرد، به طوری که تمامی طراحی ها، اجرا و نیز غرفه آرایی ها با تفکر و روایتگری اعضای انجمن اسلامی انجام می گیرد.

رضایی با اشاره به افتتاح نمایشگاه ها در روز شنبه ۱۳ بهمن، عنوان کرد: نمایشگاه ها بر سه محور دیروز ما، امروز ما و فردای ما بوده و بیانگر کارنامه سیاه پهلوی، آفتاب ولایت و نیز موج پنجم و مجاهدان سایبری است.

وی با تاکید بر اینکه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۴۰ مدرسه ویژه برنامه های چهل سالگی انقلاب اسلامی برگزار می شود، اذعان داشت: تمامی برنامه ها شامل برپایی نمایشگاه، پخش فیلم عمار در برخی مدارس و نیز برپایی هیئت انصار المهدی در مدارس است که مجموعا ۴ هزار برنامه در سطح مدارس استان برگزار می شود.

مسئول اتحادیه انجمن ‎های اسلامی دانش‎ آموزان آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود با اشاره به برخی از عناوین برنامه های گرامیداشت دهه فجر افزود: دیدار با خانواده ۲ تن از شهدای دانش آموز، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، حضور در نماز جمعه، برپایی هیئت انصار المهدی و همایش های دانش آموزی از جمله این برنامه هاست.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آذربایجان غربی ۳۵۰ مسئول انجمن در حوزه برداران و خواهران دارد و در هر مدرسه به طور میانگین بین ۱۰ تا ۵۰ نفر عضو انجمن ثبت شده فعالیت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار