فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی خبر داد:

کشف ۴۵۰ کیلوگرم شمش نیکل قاچاق در آذربایجان‌غربی

ارومیه (پانا)- فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ۴۵۰ کیلوگرم شمش نیکل به ارزش ۱۲ میلیارد ریال و ۳۰ هزار لیتر نفت سفید قاچاق در آذربایجان‌غربی کشف شد.

کد مطلب: ۸۶۳۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۴۵۰ کیلوگرم شمش نیکل قاچاق در آذربایجان‌غربی

ناصر اصلانی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در ارتباط با مهم‌ترین کشفیات یک هفته گذشته در سطح آذربایجان‌غربی اظهار کرد: ماموران انتظامی در حال کنترل رفت و آمد خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند که از ماکو به چایپاره در حال حرکت بوده و سپس به راننده آن دستور ایست دادند.

وی با بیان اینکه با بررسی‌های اتوبوس مشخص شد که ۴۵۰ کیلوگرم شمش نیکل در آن جاساز شده است، افزود: با ارزیابی‌های صورت گرفته ارزش ریالی این شمش‌ها ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است که همگی آنها ضبط شد و در این راستا دو نفر نیز متهم شناخته شده و پس از دستگیری تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه همچنین ماموران انتطامی ارومیه در حال انجام ماموریت به یک دستگاه وانت‌نیسان مظنون شده و اقدام به توقف خودروی مذکور کردند، عنوان کرد: پس از توقف خودرو ۲ هزار و ۴۷۴ قلم مواد غذایی، ۷۴ ثوب البسه قاچاق، ۱۵۰ عدد تسمه تایمر کشف شد که ارزش ریالی آنها ۲۰۰ میلیون ریال است و راننده این خودرو نیز به دلیل حمل کالای قاچاق دستگیر شد.

وی در ارتباط با کشف سوخت‌های قاچاق در سلماس تصریح کرد: ماموران انتظامی در حالی انجام ماموریت خود در محور سلماس به تبریز به رفتار مشکوک یک دستگاه تریلی به آن مشکوک شده و اقدام به توقیف این دستگاه کردند که در بازجویی‌های به عمل آمده از آن ۳۹ هزار لیتر نفت سفید قاچاق کشف و ضبط شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار