مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه خبر داد:
مدیران شخصا پاسخگوی مردم خواهند بود
ارومیه (پانا) - مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه گفت: با پاسخگویی مدیران به مردم در حوزه شرح وظایف خودشان، تلاش خواهیم کرد تا به بخشی از مشکلات آنها رسیدگی و افزایش رضایتمندی شهروندان را رقم بزنیم.
علی اصغر احمدزاده با اشاره به اجرای طرح پویش مدیران پاسخگوی شهرداری ارومیه اظهار کرد: در این طرح خواهیم کوشید تا به مطالبات و دغدغه های مردمی با ارتباط مؤثر بین مدیران و مردم پاسخ دهیم.
وی با اشاره به اینکه پویش مدیران پاسخگو در راستای اجرای سیاستهای ابلاغی شهردار ارومیه و تاکید مقام معظم رهبری برای در بین مردم بودن مسئولان است، افزود: هدف از این طرح افزایش ارتباط و اعتماد بین مردم و شهرداری است.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه گفت: با پاسخگویی مدیران به مردم در حوزه شرح وظایف خودشان، تلاش خواهیم کرد تا به بخشی از مشکلات آنها رسیدگی و افزایش رضایتمندی شهروندان را رقم بزنیم.
احمدزاده ادامه داد: در نخستین گام اجرای طرح پویش مدیران پاسخگو، مدیر منطقه یک شهرداری ارومیه در سامانه تلفنی ۱۳۷ پاسخگوی مردم و مشکلات و سؤالات آنها خواهد بود و به در هفته های آینده نیز در سایر مناطق و سازمانهای شهرداری اجرا خواهد شد.
وی تصریح کرد: از همشهریانی که در منطقه یک شهرداری ساکن هستند دعوت می کنیم که اگر مشکل، سؤال و یا مسئله ای دارند و به دنبال حل و یا یافتن پاسخی برای آنها هستند از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۲ ظهر با سامانه مردمی ۱۳۷ تماس بگیرند و شهردار منطقه یک ارومیه شخصاً در این سامانه به طور مستقیم پاسخگو خواهد بود.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: این پویش در سه مرحله تلفنی با سامانه مردمی ۱۳۷، مجازی و حضوری ادامه خواهد داشت و نتیجه اجرای هر مرحله از پویش با تحلیل و بررسی موضوعات و مطالبات مطرح شده به شهردار ارومیه ارسال خواهد شد.
ارسال دیدگاه