به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

برپایی نماد هفته دفاع مقدس درمحوطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی

با فرارسیدن هفته دفاع مقدس با همت کانون بسیج فرهنگیان حضرت ولیعصر (عج) اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نماد هفته دفاع مقدس در محوطه این اداره کل برپا شد.

کد مطلب: ۸۵۵۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
برپایی نماد هفته دفاع مقدس درمحوطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی

همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس نماد دفاع مقدس که متشکل از برخی اشیاء مورد استفاده در طی جنگ تحمیلی به همت کانون بسیج فرهنگیان حضرت ولیعصر (عج) اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در محوطه این اداره کل برپا شد.

حسین عباس زاده مدیر کانون بسیج فرهنگیان حضرت ولیعصر (عج) اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت:
مجموعه آموزش و پرورش استان برنامه ریزی های ویژه برای گرامیداشت مجاهدت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و دیدار با خانواده های شهدای فرهنگی استان را در طی هفته دفاع مقدس انجام داده است.
وی افزود: مدیر کل آموزش و پرورش توجه و عنایت خاصی به حوزه دفاع مقدس و لزوم گرامیداشت این مجهادت ها دارد و طی هفته دفاع مقدس برنامه های مختلف در سطح مدارس و ادارات آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

عباس زاده ادامه داد: برنامه های اداره کل آموزش و پرورش استان محدود به هفته دفاع مقدس نیست و در طی سال نیز برنامه های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در قالب کانون بسیج فرهنگیان در مجموعه اداره کل برگزار می شود.


وی گفت: پاسداشت خون شهدا و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این عزیزان و همچنین ارج نهادن به جان‌فشانی‌های جانبازان، ایثارگران و رزمندگان با حفظ کرامت و منزلت والای آنان کمترین کاری است که بر عهده ما قرار دارد که باید به‌نحو شایسته انجام شود.

استان آذربایجان غربی 777 شهید دانش آموز و 143 شهید فرهنگی را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران در طی هشت سال دفاع مقدس نموده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار