مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان غربی:

خون پاک شهیدان ریشه بدخواهان نظام اسلامی را می خشکاند

ارومیه (پانا)- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی با اشاره به اینکه هنوز هم برای رسیدن به آرمان های انقلاب اسلامی، شهیدان زیادی تقدیم می شود، گفت: خون شهیدان راه انقلاب مقدس ملت ایران، ریشه بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را می خشکاند.

کد مطلب: ۸۵۷۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
خون پاک شهیدان ریشه بدخواهان نظام اسلامی را می خشکاند

مهدی فعال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی در مراسم تجدید میثاق با شهدا در گلزار شهدای باغ رضوان ارومیه افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است که رشادهای رزمندگان اسلام در راستای حفظ تمامیت ارضی و کیان اسلامی به جهانیان و جوانان و آیندگان نشان داده شود.

وی اضافه کرد: نیروهای مسلح، پرتوان و قدرتمند ایران اسلامی در برخورد با تمامی توطئه های بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی لحظه ای غفلت نخواهند کرد و تمامی دسیسه های آنها را خنثی می کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی ادامه داد: دشمنان بدانند که در رابطه با عملیات تروریستی اهواز به آنها جواب دندان شکنی داده می شود و آنها را از عمل کردشان پشیمان خواهیم کرد.


فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 64 ارومیه نیز در این مراسم گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در این زمان حساس قصد دارند بین مردم اختلافاتی ایجاد کنند که مردم ولایتمدار ایران اسلامی آگاه بوده و هستند و توطئه های آنها را خنثی خواهند کرد.

امیر سرتیب دوم ستاد سید ابوالقاسم کریمی افزود: امروز با شهدای هشت سال دفاع مقدس عهد و پیمان می بندیم که راهشان را با تمام توان و قدرت و آخرین قطره خون خود ادامه خواهیم داد.

وی اضافه کرد: خون شهدای هشت سال دفاع مقدش باعث تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است و باید راه آنان را با قدرت ادامه دهیم.

در پایان مراسم شرکت کنندگان با نثار فاتحه و اهدای شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام گذشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار