احداث 23 تقاطع غیرهمسطح در کمربندی دوم ارومیه

ارومیه(پانا)-معاون زیربنایی و حمل و نقل شهری شهردار ارومیه گفت: 23 تقاطع غیرهمسطح در کمربندی دوم و بیرونی این شهر طرح ریزی شده که همزمان با این کمربندی ساخته می شود.

کد مطلب: ۸۵۴۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
احداث 23 تقاطع غیرهمسطح در کمربندی دوم ارومیه

کاظم زوار افزود: این تعداد تقاطع غیرهمسطح در 42 کیلومتر کمربند بیرونی شهر ارومیه به تدریج احداث و وارد حوزه ترافیکی می شود.

وی اضافه کرد: برای احداث کمربندی دوم شهر ارومیه 9 هزار میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است که باید با استفاده از درآمدهای شهری تامین شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر فاز نخست کمربندی دوم شهر ارومیه به طول هفت کیلومتر از ابتدای مسیر جاده سرو تا جاده انهر در دست اجراست.

معاون زیربنایی و حمل و نقل شهری شهردار ارومیه همچنین از مراحل پایانی احداث کمربند میانی این شهر خبر داد و گفت: این رینگ نیز با احداث 15 تقاطع غیرهمسطح در 23 کیلومتر طول، اجرایی شده است.

زوار ادامه داد: تنها تقاطع غیرهمسطح آذربایجان غربی در این مسیر باقیمانده که فاز نخست آن نیز به بهره برداری رسیده و فاز بعدی آن با سرعت در حال احداث است.

وی افزود: در اجرای تقاطع غیرهمسطح آذربایجان، 48 فقره زمین با مساحت تقریبی 10 هزار مترمربع آزاد سازی صورت گرفته که میزان قابل توجهی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار