کاهش10 درصدی تلفات جاده ای در سه ماهه نخست سال جاری

ارومیه ( پانا) مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایحان غربی از کاهش10 درصدی تلفات جاده ای در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۰۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
کاهش10 درصدی تلفات جاده ای در سه ماهه نخست سال جاری

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایحان غربی از کاهش10 درصدی تلفات جاده ای در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.ارسلان شکری با اعلام این خبر گفت: با توجه به اقدامات موثر صورت گرفته در محورهای های مواصلاتی استان و عملیات آشکارسازی و ایمن سازی جاده ها، نصب دوربین های سرعت سنج و همچنین آموزشهای لازم جهت فرهنگ صحیح رانندگی و حضور و کنترل مستمر پلیس راه استان در سه ماهه اول سال جاری شاهد کاهش 10 درصدی تلفات جاده ای در استان نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل بوده ایم.

شکری افزود: طبق آمار ارائه شده توسط مرکز پزشکی قانونی استان در سه ماهه ابتدای سال جاری 93 نفر در محورهای برون شهری و روستایی جان خود را بر اثر سوانح رانندگی از دست دادند که این رقم در مدت زمان مشابه سال قبل 103 نفر بود.

وی شهرستان ماکو را در رتبه نخست کاهش تلفات ناشی از سوانح رانندگی عنوان کرد و ادامه داد: در این مدت در محورهای شهرستان ماکو هیچ تلفات ناشی از تصادف حادث نشد و امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم و ادامه ایمن سازی محورها و کاهش عوامل انسانی در تصادفات و ادامه نظارت مستمر پلیس راه این روند کاهشی ادامه پیدا کند.​

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار