معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

آغاز به‌کار نمایشگاه نوشت‌افزار دانش‌آموزی اول شهریور درآذربایجان غربی

ارومیه (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: نمایشگاه نوشت افزار دانش آموزی با هدف حمایت از کالای ایرانی از اول شهریور در آذربایجان غربی آغز به کار خواهد کرد.

کد مطلب: ۸۴۶۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به‌کار نمایشگاه نوشت‌افزار دانش‌آموزی اول شهریور درآذربایجان غربی

قدرت اله قاسمی در گفت و گو با خبرنگار پانا در خصوص برپایی نمایشگاه نوشت افزار در سطح استان گفت: امسال نمایشگاه های نوشت افزار دانش آموزی با رویکرد حمایت از کالای ایرانی در سطح مناطق و شهرستان های استان را برپا خواهیم نمود.

قاسمی اقزود: در این نمایشگاه ها که در مناطق، شهرستان ها ، مدارس و مرکز استان برگزار خواهد شد، نوشت افزار و لوازم تحریر مورد نیاز دانش آموزان از تولیدات داخلی و با طراحی های بومی عرضه می گردد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اضافه کرد: این نمایشگاه ها به صورت هماهنگ با وزارت آموزش و پرورش و سراسر کشور در استان برپا خواهند شد.

وی در رابطه با زمان این نمایشگاه ها نیز گفت: نمایشگاه های نوشت افزار از اول شهریور در سراسر استان برپا خواهند شد و تا آغاز سال تحصیلی نیز ادامه خواهند داشت.

قاسمی گفت: این نمایشگاه مقطعی نیست بلکه در مرحله بعد از نمایشگاه نوشت افزار ما وارد بوفه های دانش آموزان خواهیم شد که در طول سال تحصیلی سازمان دانش آموزی وظیفه دارد دانش آموزان را با تولیدات ایرانی آشنا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار