پست معاونت پرورشی مدارس به هیچ عنوان از مدارس حذف نخواهد شد

ارومیه(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با رد شائبه حذف پست معاونت پرورشی در مدارس گفت: پست معاونت پرورشی مدارس به هیچ عنوان حذف نخواهد شد.

کد مطلب: ۸۴۱۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
پست معاونت پرورشی مدارس به هیچ عنوان از مدارس  حذف نخواهد شد

«ابراهیم محمدی» اظهار کرد: رویکرد سند تحول بنیادین تربیتی و اخلاق محور است و در این سند تلاش شده که تمامی فعالیتها و برنامه ها از صبغه ی تربیتی برخوردار باشد.

وی افزود: از سوی دیگر امروز با توجه به تغییر در سبک زندگی ها و حضور فناوری های نوین در متن زندگی مردم و گسترش شبکه های مجازی و تنوع آسیب های اجتماعی، می طلبد که به صورت عالمانه و جدی به امر پرورش و تربیت دانش آموزان پرداخته شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: برای داشتن جامعه اخلاقی و پرورش فضایل انسانی ضرورت دارد که آموزش و پرورش به سوی غنی سازی اهداف و فعالیت های پرورشی با شتاب بیشتر حرکت کند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اذعان کرد: علیرغم چالشی که در نیروی انسانی آموزش و پرورش وجود دارد تلاش شده حوزه ی پرورشی از جهت تأمین نیرویی انسانی با مشکل خاصی مواجه نشود.

وی با رد شائبه حذف پست معاونت پرورشی در مدارس تأکید کرد: آموزش و پرورش خود را ملزم می داند که تمام توان خویش را در جهت بالندگی و تقویت حوزه ی پرورشی بکار گیرد تا زمینه تحقق آرمان های تربیتی و فرایند عملیاتی نمودن اهداف سند تحول که یک سند تربیتی است فراهم گردد.

محمدی اضافه کرد: از تمامی ظرفیت نیروهای انسانی آموزش و پرورش استان در سالتحصیلی 98-97 همچون سنوات قبل حداکثر بهره را خواهیم برد تا جریان معنویت و تربیت اجتماعی، آموزش مهارت های زندگی، تبیین ارزش های انقلابی و ترویج و تفکر هویت ایران اسلامی در ذهن و ضمیر فرزندان میهن عزیزمان هرچه بیشتر عمق یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار