مدیرکل شرکت پست آذربایجان غربی:

۷.۶ میلیون مرسوله امسال از آذربایجان غربی صادر شد

ارومیه (پانا)- مدیرکل شرکت پست آذربایجان غربی گفت: در نیمه نخست امسال هفت میلیون و ۶۰۰ هزار مرسوله از استان ارسال شده است.

کد مطلب: ۸۶۱۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
۷.۶ میلیون مرسوله امسال از آذربایجان غربی صادر شد

مجید فرخی مقدم مدیرکل شرکت پست آذربایجان غربی با بیان اینکه این میزان در مقایسه با پارسال ۱۲ درصد رشد دارد اظهارداشت: هم اکنون ۲۶۳ دفتر پیشخوان،۴۶۱ آی سی تی روستایی،۹۱ نمایندگی روستایی و ۳۶ واحد دولتی در استان وجود دارد.

وی سرانه پست استان را سالانه شش مرسوله عنوان و خاطرنشان کرد: پست پیشتاز با ۱۲ درصد رشد بیشترین مرسوله ارسالی در استان بوده است.

فرخی اضافه کرد: گوشی‌های هوشمند در اختیار ۱۲۵ نفر نامه‌رسان استان قرار دادیم که بدینوسیله از گیرندگان امضای الکترونیکی می‌گیرند.

وی افزود: طی قراردادی با یک شرکت خصوصی و اختصاص شماره ۳۱۱۹، با تماس شهروندان، این شرکت مرسولات ارسالی را دم در منزل تحویل گرفته و برای ارسال به شرکت پست تحویل می‌دهد. خدمات این شرکت مطابق با تعرفه‌های دولتی انجام می‌گیرد.

مدیرکل شرکت پست آذربایجان غربی اضافه کرد: در سال ۹۶ حدود ۱۱ میلیون سفر را جهت پرداخت فیش‌های آب و برق و گاز را برای روستاییان کاهش دادیم چنان که بوسیله دفاتر آی.سی.تی روستایی نسبت به پرداخت این فیش‌ها اقدام کردیم.

وی یادآور شد: شرکت پست دفتری در پایانه مسافربری اورمیه راه‌اندازی کرده که بار را از شهروندان تحویل گرفته و با ارسال به تهران و دفتر شرکت پست در پایانه غرب تهران، نسبت به توزیع مرسوله اقدام می‌کند.

فرخی افزود: با همکاری با نهادها و ارگان‌های مختلف از جمله ثبت اسناد و نیروی انتظامی جهت ارسال کارت‌های صادره منجمله سند مالکیت، گواهینامه، کارت‌های مرزنشینی و... تاکنون ۵۸ هزار فقره کارت مرزنشینی به نقاط مرزی استان ارسال شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار