306 نفر از دانش آموزان مناطق کم برخوردار آذربایجان غربی به اردوهای بنیاد علوی اعزام می شوند

ارومیه(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی از اعزام 306 نفر از دانش آموزان مناطق کم برخوردار آذربایجان غربی به اردوهای بنیاد علوی خبرداد.

کد مطلب: ۸۳۲۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
306 نفر از دانش آموزان مناطق کم برخوردار آذربایجان غربی به اردوهای بنیاد علوی اعزام می شوند

قدرت اله قاسمی با اعلام این خبر اظهار کرد: در جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان به تعداد 306 نفر از دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان در قالب 9 کاروان 34 نفری در 4 مرحله در تابستان امسال به اردوهای بنیاد علوی اعزام می شوند.

وی افزود: اردوهای مذکور بر اساس تفاهم نامه فی مابین بنیاد علوی و معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت متبوع با هدف غنی سازی اوقات فراغت و همچنین مساعدت به دانش اموزان مناطق محروم و در راستای خدمات رسانی فرهنگی و تربیتی به دانش آموزانمستعد صورت می پذیرد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: این اردوها در شهرستان تهران در مجتمع بزرگ فرهنگی امام خمینی (ره) با حضور دانش اموزان دختر و پسر دوره ی اول متوسطه برگزار می شود.

وی افزود: دانش آموزان شرکت کننده علاوه بر اینکه از محتوای آموزشی کارگاه های فرهنگی ، جشنواره ها بهره مند می شوند، از موزه ها و اماکن تاریخی و فرهنگی استان تهران بازدید به عمل می آورید و در یک زیست اجتماعی، مسئولیت پذیری و مشارکت در زندگی گروهی را تجربه کرده و با فرهنگ و آداب و رسوم سایر استانها آشنا می شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی استان گفت: تقدیم هدیه، معاینه پزشکی دانش اموزان، تهیه و تحویل پوشاک همسان بخشی از خدمات مربوط به این اردوها می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار