مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی:

اقدامات فرهنگی و پرورشی مدارس، نیاز اصلی فرصت‌شناسی است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی گفت: فعالیت‌های تبیینی و بصیرتی توسط دانش‌آموزان، نشانه‌ای از فعال بودن عناصر آینده‌ساز جامعه است که با تشکیل تیم‌ها و هدایت فکری سایر علاقه‌مندان گسترش می‌یابد.

کد مطلب: ۱۴۹۴۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات فرهنگی و پرورشی مدارس، نیاز اصلی فرصت‌شناسی است

علی مطهری در افتتاحیه مرحله استانی لیگ جت دانش‌آموزی اظهار کرد: دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور باید در تمام صحنه‌ها حضور داشته باشند که این حضور بدون هدایت و راهبری صحیح ،مقدور نخواهد بود و لازمه بصیرت و شناخت دقیق فرصت‌ها و تهدیدها، پرداختن به موضوعات تبیینی و روشنگری در عرصه‌های مختلف است.

وی ادامه داد: امروز یکی از اصلی‌ترین امور مربوط به بحث تبیین، ولایتمداری و شناخت درست شرایط جامعه جهانی است و فعالیت‌های تبیینی و بصیرتی توسط دانش‌آموزان، نشانه‌ای خوب از فعال بودن عناصر آینده‌ساز جامعه است که با تشکیل تیم‌ها و هدایت فکری سایر علاقه‌مندان گسترش می‌یابد.

مطهری بیان کرد: ولایتمداری و پایبندی به ولایت، تنها با افزایش آگاهی و دانایی مقدور است. این امر به واسطه طرح‌ها و اقدامات جهادگرانه ممکن خواهد بود که باید توسط خود دانش‌آموزان و مربیان دلسوز انجام پذیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی گفت: برای ارتقای سطح آگاهی دانش‌آموزان در تمام حوزه‌ها از جمله سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و دینی آمادگی داریم و با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و پرورشی در این عرصه گام برمی‌داریم.

وی تاکید کرد: دقت نظر در شناخت عواطف و شرایط روحی دانش‌آموزان، یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی است که در مدارس رخ می‌دهد و این امر جز در محیط مدرسه و نظام تعلیم و تربیت امکان‌پذیر نیست؛ بنابراین بهترین فضا برای تربیت دانش‌آموزان، مدرسه و ارتباط مجموعه‌های انقلابی با مدارس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار