معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

پایگاه‌های تابستانی بستری مناسب برای ظهور استعدادها است

ارومیه (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی گفت: یکی از جنبه‌های مهم زندگی هر شخص، اوقات فراغت است که باعث رشد و شکوفایی استعدادها در فرد می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۸۲۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
پایگاه‌های تابستانی بستری مناسب برای ظهور استعدادها است

غلامرضا فدوی در آیین افتتاحیه پایگاه‌های تابستانی که در مدرسه حجاب ناحیه یک ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: اوقات فراغت همچون شمشیر دولبه‌ای است که اگر به صورت اصولی انجام شود نه تنها راهگشا خواهد بود بلکه زندگی بابرنامه، منسجم، منظم و هدفدار در پیش روی انسان قرار می‌دهد اما اگر این برنامه‌ها به صورت مقبول سپری نشود در زمینه ایجاد آسیب‌های اجتماعی، گرایش به فساد و تباهی و انحطاط برای جوانان فراهم می‌آورد.

فدوی ادامه داد: فعالیت‌های آموزشی و فوق برنامه‌ و کلاس‌های تقویتی، فعالیت‌های ورزشی و همچنین فعالیت‌های هنری و اعتقادی برای دانش‌آموزان در طول تابستان در پایگاه‌های سطح استان انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: اوقات فراغت باید زمینه شکل گرفتن رفتار و نگرش در جهت تقویت و کسب مهارت و در نتیجه رسیدن به توانمندی دانش‌آموزان را به همراه داشته باشد.

فدوی افزود: 700 پایگاه برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در سطح استان آذربایجان غربی در نظر گرفته شده که برنامه پیش‌بینی‌شده در این پایگاه‌ها (برگزاری اردوهای یک‌روزه دانش‌آموزی، مسئولیت و سازندگی، آموزش مهارت‌های تشکیلاتی از طریق اردوهای پیشتازان سازمان دانش‌آموزی و کارویژه رهرو توانایی) است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار