معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

باشگاه خبرنگاران سفیران سلامت دانش‌آموزى به همت خبرگزاری پانا براى اولین بار در کشور راه‌انداری شد

ارومیه (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی از راه‌اندازی باشگاه خبرنگاران سفیران سلامت دانش‌آموزى براى اولین بار در سطح کشور در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۰۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
باشگاه خبرنگاران سفیران سلامت دانش‌آموزى به همت خبرگزاری پانا براى اولین بار در کشور راه‌انداری شد

نادر اسدی در آیین رونمایی از باشگاه خبرنگاران سفیران سلامت دانش‌آموزى خبرگزاری پانا در سالن فرهنگ ارومیه با اشاره به اهداف این باشگاه گفت: باشگاه خبرنگاران دانش‌آموزى سفیران سلامت با هدف توجه بیشتر به موضوع سلامت جسمى و روانى دانش‌آموزى در مدارس و براى اولین بار در سطح کشور به همت اداره سلامت آموزش و پرورش و خبرگزاری پانای سازمان دانش‌آموزی استان آذربایجان غربی ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: موضوع سلامت دانش‌آموزان و پیگیرى موضوعات مرتبط با این حوزه توسط خود دانش‌آموزان مى‌تواند گام بزرگى در ارتقاى سطح سلامت در بطن مدرسه و جامعه باشد که باشگاه خبرنگاران دانش‌آموزى سفیران سلامت می‌تواتد در تحقق این امر، نقش مهمى را ایفا کند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در خصوص مقدمات راه‌اندازی این مجموعه گفت: آموزش‌ها و برنامه‌ریزى‌هاى لازم براى کمک به این مجموعه جدید و مهم در بعدهاى کمی و کیفى با همکارى مجموعه سازمان دانش‌آموزی استان و خبرگزارى پانا صورت پذیرفته و گام‌هاى اولیه آن نیز با اجراى دوره‌هاى آموزشى اولیه برداشته شده است.

وی افزود: امیدواریم با ابلاغ و اجراى کامل این طرح حداقل هر مدرسه داراى سفیر سلامت دانش‌آموزى، یک خبرنگار سفیر سلامت نیز داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار