مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی تاکید کرد؛

کیفیت‌بخشی به فرآیندهای تربیتی و تسهیل در بازگشت‌ دانش‌آموزان

ارومیه (پانا) - در جریان سفر مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به شهرستان میاندوآب، مسائل و مشکلات آموزشی و پرورشی این شهرستان بررسی شد.

کد مطلب: ۱۲۶۷۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
کیفیت‌بخشی به فرآیندهای تربیتی و تسهیل در بازگشت‌ دانش‌آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش استان با حضور در شهرستان میاندوآب از نزدیک وضعیت خدمات آموزشی و پرورشی در این شهرستان را بررسی کرد.

حضور در میز خدمت شهرستان میاندوآب و پاسخگویی به مردم، ادای احترام به شهدای فرهنگی این شهرستان، دیدار با پرسنل مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان و بازدید از مرکز درمانی فرهنگیان و اردوگاه فرهنگی تربیتی این شهرستان از برنامه مدیرکل آموزش و پرورش استان در سفر به شهرستان میاندوآب بود.

«جواد جنگی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در حاشیه این سفر اظهار داشت: از چهاردهم فروردین ماه، تمامی فعالیت‌های تربیتی و آموزشی مربیان، آموزگاران، دبیران و هنرآموزان در همه مقاطع تحصیلی و تمام دروس به صورت حضوری و با رعایت بهداشت فردی و بهداشت محیط، استفاده مناسب از ماسک و تهویه کلاس‌های درس انجام خواهد شد.

جنگی بیان کرد: جذاب‌سازی محیط مدرسه و تنوع‌بخشی در محیط‌های یادگیری از طریق برگزاری مسابقات، جشنواره‌ها، رویدادها و اردوهای فرهنگی، تربیتی و ورزشی توسط مدیران، مربیان و معلمان مدارس و استفاده از ظرفیت برنامه ویژه مدرسه (بوم) جهت کیفیت‌بخشی به فرآیندهای تربیتی و تسهیل در بازگشت پذیری دانش آموزان مورد تأکید است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار توجه به تکریم فرهنگیان و جایگاه معلم در جامعه، باید ارائه خدمات آموزشی با کیفیت برای عموم مردم در اولویت قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار