آموزشگاه ۱۲ کلاسه کریم آذربایجان به بهره‌برداری رسید

تبریز (پانا) - آموزشگاه دخترانه کریم آذربایجان در ناحیه یک تبریز به پاس چندین دهه تلاش‌های بی‌شائبه خیّر بزرگ مدرسه‌ساز کشور و خطه آذربایجان، حاج کریم مردانی‌آذر با حضور سخنگوی دولت و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۵۱۰۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزشگاه ۱۲ کلاسه کریم آذربایجان به بهره‌برداری رسید

مسعود سعادتی، مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در آیین افتتاحیه آموزشگاه کریم آذربایجان شهرک مرزداران تبریز با اشاره به وجه تسمیه این آموزشگاه به نام خیّر مدرسه‌ساز، حاج کریم مردانی‌آذر گفت: این هم جزو افتخارات شهر اولین‌ها و اقدام بسیار ارزشمندی است که در مقابل اقدامات خیرخواهانه خیران به‌ویژه حاج کریم مردانی‌آذر که خدمات زیادی در حوزه آموزشی و درمانی انجام داده‌اند، صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: نامگذاری یک مدرسه دولتی به نام خیّر مدرسه‌ساز که به‌طور صد درصد توسط بخش دولتی تامین اعتبار و احداث شده است، حداقل کاری بود که می‌توان در مقابل این حجم از ایثار و نیت‌های خیر آنان انجام داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش سرانه فضاهای آموزشی در استان بیان کرد: سرانه فضای آموزشی استان به ۵.۶ مترمربع رسیده و برای اولین بار از میانگین کشوری بالاتر رفته است. استان ما از این نظر، سال‌ها پایین‌تر از میانگین کشوری بود اما به همت خیران که در اکثر پروژه‌ها نقش کلیدی و تاثیرگذاری دارند، این اتفاق خوب رقم خورد.

فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان شرقی نیز در این آیین در تشریح جزئیات پروژه خاطرنشان کرد: این مدرسه با ۱۸۰۰ مترمربع زیربنای اعیان و ۴۰۰۰ مترمربع محوطه‌سازی و یک زمین چمن مصنوعی با صَرف اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان توسط اعتبارات دولتی اداره کل نوسازی مدارس استان احداث شده و به کریم آذربایجان تقدیم می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار