رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی خبر داد:

ترخیص آسان وسایل نقلیه در هفته فراجا

تبریز (پانا) - پلیس راهور استان آذربایجان شرقی در راستای تسهیل خدمات‌رسانی به همشهریان و تکریم ارباب رجوع و کاهش مشکلات مرتبط با توقیف وسایل نقلیه، طرح ترخیص خودروهای توقیفی را اجرا می‌کند.

کد مطلب: ۱۵۰۸۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
ترخیص آسان وسایل نقلیه در هفته فراجا

به گزارش پایگاه خبری پلیس استان آذربایجان شرقی؛ سرهنگ فریدون قنبرزاده در تشریح خبر فوق گفت: به مناسبت هفته فراجا و در راستای تسهیل خدمات‌رسانی به هموطنان عزیز، طرح ترخیص خودروهای توقیفی به استثنای خودروهایی که توقیف قضایی دارند از 14 مهر به مدت 7 روز در سراسر استان اجرایی می‌شود.

قنبرزاده با اشاره به خدمات مضاعف مراکز پلیس در هفته فراجا تصریح کرد: خودروهایی که به علت کشف حجاب، توقیف می‌شوند می‌توانند همان روز نسبت به ترخیص خودرو از مراکز پلیس +10 اقدام نمایند.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم با کلیه یگان‌های توقیف‌کننده جهت رفع موانع ترخیص و درج تیک ترخیص از سامانه پارکینگ در اسرع وقت صورت می‌گیرد. همچنین در این هفته حداکثر مساعدت به منظور تقسیط جرایم معوق رانندگی به مراجعین صورت خواهد گرفت.

این مقام انتظامی گفت: شهروندان می‌توانند از این فرصت محدود استفاده کرده و نسبت به ترخیص خودروهای توقیفی خود اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار